حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید گلکسی S23 FE سامسونگ ارائه نشود!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با عدم عرضه گلکسی S22 FE سامسونگ، تقریبا کاربران به این فکر می‌کردند که شاید این سری دیگر ادامه نداشته باشد. با این حال پس از چندین شایعه از چند منبع مختلف اینطور به نظر می‌رسید که گلکسی اس ۲۳ اف ای باید امسال عرضه شود. در جدیدترین شنیده‌ها اما گفته می شود که شاید گلکسی S23 FE سامسونگ ارائه نشود.

احتمال عدم عرضه گلکسی S23 FE

مدت قابل‌توجهی از عرضه آخرین گوشی هوشمند سری “Fan Edition”یا FE سامسونگ می‌گذرد. سامسونگ Galaxy S21 FE زمستان ۱۴۰۰ عرضه شد و تا کنون دیگر دستگاه جدیدی در این سری معرفی نشده است.

شایعاتی در مورد Galaxy S22 FE وجود داشت. زمانی که این دستگاه عرضه نشد گمانه‌زنی‌هایی درباره Galaxy S23 FE منتشر شد و می‌گفت باید بهار یا تابستان ۱۴۰۲ معرفی شود. در حقیقت گفته می‌شد که عرضه گلکسی S23 FE احتمالا به جای گلکسی A74 انجام خواهد شد.

گلکسی S23 FE سامسونگ شاید تا اواسط ۱۴۰۲ عرضه شود: به جای Galaxy A74 ؟

با این حال امروز یک منبع نسبتا قابل اعتماد خبر بدی برای کاربران منتظر S23 FE دارد. به گفته او “به نظر نمی رسد” گلکسی S23 FE در سال ۲۰۲۳ عرضه شود. اگر این دستگاه سال ۲۰۲۳ عرضه نشود خیلی بعید است که بخواهد پس از آن هم ارائه گردد.

با توجه به گزارش‌های ضدونقیض نمی‌توان عنوان کرد که آیا می‌توان منتظر نسل جدید خانواده Galaxy FE بود یا خیر. هیچ تایید رسمی از سوی سامسونگ در این زمینه وجود ندارد. همچنین شایعات منتشر شده بیشتر در حد شنیده‌ها هستند و هیچ مدرک محکمی برای عرضه آن وجود ندارد.

همانطور که در توییت بالا می‌بینید، یک گمانه‌زنی ساده و کوتاه درباره احتمال عدم عرضه گلکسی اس ۲۳ اف‌ای در سال جاری میلادی عنوان شده است. تقریبا هیچ کدام از منابع خبری تایید یا تکذیب‌کننده عرضه این دستگاه، مدرک مستدلی ندارند.

سامسونگ با نسل اول گلکسی S FE توانست موفقیت‌های خوبی کسب کند. سپس با گلکسی S21 FE نتوانست آن موفقیت را تکرار کند. با جز این عدم موفقیت، به نظر می‌رسد سامسونگ با مفهوم پرچمدار اقتصادی خیلی میانه خوبی ندارد و آن را تهدیدی برای سری گلکسی A خود می‌داند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که سامسونگ این سری جذاب را دیگر ادامه نخواهد داد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)