حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو موتورولا Razr 2023 با نمایشگر خارجی بزرگ‌تر برای اولین بار در تصویر زنده دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

نسل جدید گوشی تاشو موتورولا با نام احتمالی Razr 2023 پیش از این یک بار چهره خود را در قالب رندرهای طراحی نشان داده بود. حال، افشاگر Sudhanshu Ambhore اخیرا موفق شده است یک تصویر زنده از این دستگاه را تهیه کند. تصویری که به مدل جدید ریزر نسبت داده می‌شود، طراحی ظاهری جدید این گوشی با نمایشگر خارجی بزرگ‌تر و رنگ جدید آن را نشان می‌دهد.

گوشی تاشو موتورولا Razr 2023

Razr 2023 که در تصویر زنده جدید درز پیدا کرده است، به رنگ صورتی تند می‌باشد. برخی ممکن است این رنگ را سالمون یا سرخابی نیز بنامند. اگر در سال 2005 به گوشی‌ها علاقه داشتید، شاید Razr V3 Magenta اصلی را به‌خاطر بیاورید. رنگ در این عکس منتشرشده از ریزر 2023 با آنچه در آن زمان دیده‌ایم، مطابقت دارد.

رنگ صورتی همچنین تفاوتی با رنگ مشکی معمول موتورولا در مدل فعلی Razr خود دارد؛ به‌طوری‌که به‌علت استفاده از نمایشگر خارجی بزرگ‌تر و یک‌دست در قسمت بالای گوشی، ظاهری دوگانه به پنل پشتی دستگاه بخشیده است.

تصویر زنده گوشی تاشو موتورولا Razr 2023

تصویر زنده گوشی تاشو موتورولا Razr 2023

درحالی‌که رنگ صورتی نیز پوششی در پنل پشتی گوشی است، دکمه‌های کناری گوشی نیز به همین رنگ هستند. در ادامه، باید دید موتورولا گزینه‌های رنگ بیشتری برای گوشی آینده خود درنظر خواهد گرفت یا خیر.

انتظار می‌رود که Razr جدید این بار صفحه‌نمایش پوششی بزرگی داشته باشد. اطلاعات فاش‌شده قبلی حاکی از آن است که می‌تواند تقریباً کل پنل بیرونی را پوشش دهد و دو دوربین اصلی را در این فرآیند در خود جای دهد.

موتورولا Razr 2023 قرار است در تاریخ 1 ژوئن 2023 به‌صورت رسمی معرفی شود. ما مطمئن هستیم که قبل از آن شاهد انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه خواهیم بود.

دیدگاه شما پیرامون تصویر زنده گوشی تاشو Motorola Razr 2023 و طراحی ظاهری این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی