حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید 14 امکان افزودن والپیپر ایموجی به گوشی پیکسل شما را می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۴

گوگل روز گذشته دومین پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 14 را منتشر کرد و ویژگی دسترسی به عکس‌های انتخابی را که قبلاً به آن اشاره شده بود، به‌همراه داشت. مثل همیشه، بسیاری از ویژگی‌های تازه در نسخه جدید به‌طور پیش‌فرض قابل‌مشاهده نیستند، به‌همین دلیل است که برخی افراد با دقت هر نسخه را بررسی می‌کنند تا موارد جدید را مستند کنند. آخرین یافته از نسخه جدید اندروید 14 مربوط به یک ویژگی است که به‌نظر می‌رسد منحصر به‌ گوشی‌های پیکسل گوگل باشد: والپیپر ایموجی.

والپیپر ایموجی اندروید 14

در ماه ژانویه، نیویورک‌تایمز مقاله‌ای را منتشر کرد که در آن جزئیات برنامه‌ریزی گوگل برای مبارزه با تهدید ناشی از ChatGPT را توضیح می‌داد. در این مقاله، آن‌ها همچنین برخی از پروژه‌های تصویری و ویدیویی این شرکت را در دست اجرا گذاشتند، ازجمله «ساخت والپیپر برای گوشی هوشمند پیکسل». در Android 14 DP2، یک برنامه جدید “Emoji Wallpaper” مشاهده شده است که در پارتیشن /product قرار داشت. این برنامه، همان‌طور که قبلاً اشاره کردم، به‌نظر می‌رسد منحصر به‌ گوشی‌های Pixel باشد، زیرا نام بسته آن “com.google.android.apps.emojiwallpaper” بوده و برای انتخاب آن به گزینه “com.google.android.feature.PIXEL_EXPERIENCE” نیاز دارد.

به‌طور پیش‌فرض، انتخابگر والپیپر ایموجی فعال نیست، اما پس از تغییر حالت گزینه‌ی‌ آن، می‌توان این حالت را در برنامه Wallpaper & Picker مشاهده کرد. پس از فعال شدن، یک گزینه جدید “Emoji Lab” در لیست والپیپر ظاهر می‌شود. با ضربه زدن روی آن یک رابط کاربری باز شده که اجازه می‌دهد یک تصویر زمینه جدید با ایموجی‌های مختلف ایجاد کنیم. هنگام ایجاد یک والپیپر، می‌توانید تا 14 ایموجی را انتخاب کنید تا در طرح گنجانده شود. همچنین می‌توانید از بین الگوهایی مانند “Mozaic” ،”Lotus” ،”Stacks” ،”Sprinkle” ،”Prism” یکی را انتخاب کنید و بین رنگ‌های مختلف نیز موارد متفاوتی را تست کنید. اگر نمی‌دانید چه طرحی را می‌خواهید، می‌توانید روی دکمه «تصادفی» ضربه بزنید تا به برنامه اجازه دهید یک تصویر زمینه ایموجی تصادفی ایجاد کند.

والپیپر ایموجی اندروید 14

والپیپر ایموجی اندروید 14

پس از ایجاد والپیپر ایموجی، ساخته شما ذخیره می‌شود و در Wallpaper & styles > Wallpaper > Emoji Lab قابل‌مشاهده است. این برنامه می‌تواند چندین تصویر زمینه ایموجی را که شما ایجاد می‌کنید ذخیره کند و همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی آن‌ها در لیست و سپس زدن «تنظیم تصویر زمینه» بین آن‌ها جابه‌جا شوید. همچنین می‌توانید برای ویرایش واپیپر ایموجی که قبلاً ایجاد کرده‌اید، روی نماد مداد ضربه بزنید. همچنین ممکن است بتوانید تصاویر پس‌زمینه ایموجی‌هایی را که ایجاد کرده‌اید به‌اشتراک بگذارید.

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، این ویژگی به‌طور پیش‌فرض در اندروید 14 DP2 فعال نیست. از این‌رو، هیچ تضمینی وجود ندارد که زمانی که بیلد پایدار اندروید 14 برای گوشی‌های پیکسل منتشر شود، در دسترس باشد.

نظر شما درباره والپیپر ایموجی اندروید 14 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی