حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام حالت صرفه جویی مصرف باتری و ویژگی‌های دیگر را در آخرین آپدیت خود معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

وقتی صحبت از معرفی ویژگی‌های جدید به‌میان می‌آید، تلگرام دقیقا همان اپلیکیشنی است که در این زمینه تخصص دارد. این شرکت به‌طور مداوم گزینه‌هایی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد که تجربه آن‌ها را بهبود بخشیده و حتی گاهی اوقات از رقبای خود مانند WhatsApp و سایر برنامه‌های پیامرسان پیشی می‌گیرد. امروز، تلگرام به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است که تغییرات جدید بسیاری را ارائه می‌کند که برخی از آن‌ها ازجمله حالت صرفه جویی مصرف باتری، بسیار کاربردی هستند.

حالت صرفه جویی باتری تلگرام

بزرگ‌ترین ویژگی اضافه‌شده به آخرین به‌روزرسانی تلگرام، حالت ذخیره باتری است. تلگرام اپلیکیشنی غنی از انیمیشن‌هاست و در گوشی‌هایی که می‌توانند تمامی این موارد را مدیریت کنند، عالی به‌نظر می‌رسند. بااین‌حال، اکنون این آپشن را دراختیار دارید که برای حفظ باتری و بهبود عملکرد کلی، آن‌ها را به‌طور کامل خاموش کنید. این یک ویژگی واقعاً عالی برای دستگاه‌های قدیمی است. نکته خوب اینجاست که می‌توانید حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی را طوری تنظیم کنید که وقتی گوشی شما به درصد معینی از باتری می‌رسد، خودبه‌خود روشن شود و همچنین برای افکت‌هایی که می‌خواهید غیرفعال کنید، کلیدهای جداگانه دراختیار دارید.

در ادامه، تلگرام سرعت پخش محتوا را نیز معرفی کرده است و دقیقاً همان کاری که ادعای آن را می‌کند، انجام می‌دهد. اکنون می‌توانید هر سرعتی از پخش محتوا را از 0.2x تا 2.5x انتخاب کنید.

حالت صرفه جویی باتری تلگرام

حالت صرفه جویی باتری تلگرام

علاوه‌بر این، تلگرام یک ویژگی جدید اضافه کرده است که به شما نشان می‌دهد هر فرد چه زمانی پیام شما را در یک گروه می‌خواند. بااین‌حال، به‌دلایلی، این فقط برای گروه‌هایی با کمتر از 100 عضو قابل‌اجرا است. صحبت از گروه‌ها شد، اکنون می‌توانید لینک‌های دعوت را به‌عنوان پیامی برای کاربران ارسال کنید تا به گروه بپیوندند. این برای کسانی که تنظیمات را برای اضافه شدن به یک گروه محدود کرده‌اند، عالی است.

علاوه‌بر به‌روزرسانی‌های ذکرشده در بالا، تلگرام افزوده‌های دیگری مانند سفارش پویا برای استیکرها، توضیحات ربات ترجمه‌شده، پشتیبانی بهتر از پوشه‌ها در iOS، ایموجی‌های متحرک جدید، ایموجی‌ها و واکنش‌های تعاملی جدید را نیز اضافه کرده است.

درحالی‌که ممکن است همه ویژگی‌های اعلام‌شده برای افرادی که گوشی‌های هوشمند پرچمدار دارند، ابتدایی به‌نظر برسد، به جرأت می‌توان گفت که تلگرام درحال ایجاد تغییراتی برای کاربرانی است که می‌خواهند مطمئن باشند که بهترین تجربه کاربری را با هر دستگاهی دارند. این برنامه مطمئناً در اولویت قرار دادن کاربر از رقبا جلوتر است و به‌روزرسانی جدید دقیقاً این موضوع را ثابت می‌کند. نظر خود را در مورد آخرین به‌روزرسانی که برای اندروید و iOS ارائه می‌شود، با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون این آپدیت، به وب‌سایت رسمی تلگرام مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی