حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 5 با نمایشگر بیرونی به ابعاد مشابه نسل قبل معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ سال گذشته بیش از 85 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را در سراسر جهان دراختیار داشت و این به‌دلیل رویکرد متعادلی است که با گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد خود درپیش گرفته است. انتظار می‌رود این شرکت Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 را در تابستان سال جاری معرفی کند؛ اما یکی از اصلی‌ترین تغییرات موردنیاز کاربران به گلکسی زد فولد 5 راه نخواهد یافت. براساس گزارشی جدید، نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ بدون تغییر نسبت‌به نسل قبل و با همان ابعاد زد فولد 4 همراه خواهد بود.

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ

به‌گفته‌ی افشاگر قابل‌اطمینان، Ice Universe، سامسونگ به استفاده از نمایشگر 6.2 اینچی بیرونی برای Galaxy Z Fold 5 پایبند خواهد بود که اندازه آن دقیقا مشابه زد فولد 4 است. بسیاری از کاربران گلکسی زد فولد، از سامسونگ درخواست کرده‌اند که عرض نمایشگر پوششی گوشی تاشو خود را افزایش دهد تا تایپ و استفاده از برخی برنامه‌ها در آن آسان‌تر شود، اما به‌نظر می‌رسد که احتمال وقوع این اتفاق کم است، حداقل در مورد گلکسی Z Fold 5.

بیشتر گوشی‌های تاشو از تولیدکنندگان چینی دارای نسبت ابعاد وسیع‌تری برای نمایشگر پوششی خود هستند که باعث می‌شود این قسمت مشابه به یک گوشی هوشمند استاندارد باشد. این نسبت‌تصویر، تایپ کردن و اجرای بازی‌ها را آسان‌تر می‌کند و باعث ایجاد مشکلات مرتبط با رابط کاربری در برخی برنامه‌ها نمی‌شود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد سامسونگ از استراتژی مشابهی استفاده نخواهد کرد. درعوض، طبق گزارش‌ها، این شرکت تلاش می‌کند تا چین‌خوردگی صفحه را کاهش داده، گوشی را صاف‌تر کند و درعین‌حال استاندارد IPX8 را برای مقاومت در برابر آب حفظ کند.

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ

گزارش شده است که گلکسی زد فولد 5 دارای صفحه‌نمایش 6.2 اینچی پوششی، صفحه‌نمایش تاشو با چین قابل‌مشاهده کمتر به‌لطف استفاده از لولای قطره‌ای، گواهی IPX8، پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy و دوربین‌های کمی بهبودیافته خواهد بود. اینکه آیا سامسونگ ظرفیت باتری و سرعت شارژ را با گلکسی زد فولد 5 افزایش می‌دهد یا خیر، هنوز مشخص نیست.

دیدگاه شما پیرامون استفاده از نمایشگر بیرونی Galaxy Z Fold 5 با ابعاد مشابه نسل قبلی خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی