حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گروه خود-پاک‌شونده واتس اپ به زودی ارائه می شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

شاید واتس‌اپ در برخی آپدیت‌هایش قابلیت‌های تلگرام را به خود اضافه کند اما همواره هم یک پلتفرم تقلیدکننده نیست. مثلا به تازگی می‌شنویم که گروه خود-پاک‌شونده واتس اپ به زودی ارائه می شود. یک قابلیت جالب که می‌تواند قبرستان گروه‌های متروک‌مان را کمتر کند.

گروه خود-پاک‌شونده واتس اپ

قابلیت پیام ناپدیده شونده واتس‌اپ اواخر سال ۲۰۲۰ ارائه شد. این قابلیت برای پیام‌های چت یک نفره (شما و یک مخاطب) در دسترس بود و حالا قرار است کمی گسترده‌تر شود. به فارسی می‌توان به آن گفت “گروه خود-پاک‌شونده” و در تعریف یک قابلیت عمومی‌تر از همان پیام‌های ناپدیده‌شونده است.

اسم این ویژگی Expiring Groups بوده . در واتس اپ بتا iOS نسخه 23.5.0.070 در حال تست است.

همانطور که در اسکرین‌شات پایین می‌بینید، این ویژگی در تنظیمات گروه قابل تغییر است و به شما امکان می دهد یک بازه زمانی برای حذف شدن پیام‌های خودتان از گروه را انتخاب کنید. این بازه زمانی می‌تواند یک روز، یک هفته یا یک تاریخ سفارشی باشد.

گروه خود-پاک‌شونده واتس اپ

گروه خود-پاک‌شونده واتس اپ

هر چند این قابلیت هنوز به صورت عمومی عرضه نشده اما درباره این قابلیت باید چند نکته مهم را بدانید.

اول این‌که این قابلیت فقط برای پیام‌های خود شما اعمال می شود. بنابراین، اگر سایر اعضای گروه تاریخ انقضایی تعیین نکرده باشند، با پیام‌هایشان همچنان در گروه باقی می‌مانند.

همچنین، شما می‌توانید نظر خود را تغییر دهید. مثلا می‌توانید هر تاریخ انقضا را لغو کنید و حتی اگر فراموش کردید این کار را انجام دهید، واتس‌اپ از شما می‌خواهد قبل از حذف کامل پیام‌هایتان، این کار را تأیید کنید.

نظر شما چیست؟ این قابلیت را مفید می‌بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)