حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس بادز پرو ۲ لایت رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

امروز با هم دیدیم که وان پلاس Ace 2V با تراشه Dimensity 9000 و قیمت 330 دلار رسما معرفی شد. وان پلاس یک محصول جدید دیگر هم دارد که در بخش لوازم جانبی جای می‌گیرد. وان پلاس بادز پرو ۲ لایت رسما معرفی شده که کمی ترکیب اسم عجیبی دارد، پرو لایت؟!

وان پلاس بادز پرو ۲ لایت

بیاید با قیمت شروع کنیم، جایی که مثل اسم دستگاه نمی‌توان منطق قوی برای خرید محصول جدید پیدا کرد. قیمت رسمی فروش ایربازهای جدید وان پلاس معادل ۱۱۵ دلار است. این در حالی است که یک سال و نیم پیش وان پلاس بادز پرو ۲ در چین با قیمت ۱۳۰ دلار عرضه شده بود.

در بخش طراحی هم کاملا شبیه به نمونه‌های اصلی وان پلاس بادز پرو ۲ هستند! پس چه تغییری نسبت به مدل عادی دارند که پسوند لایت را به دوش می‌کشند؟

خب ابتدا اینکه تنوع رنگ آن محدودتر شده و رنگ سبز مدل عادی اینجا وجود ندارد. با این حال همان گواهی IP55 وجود دارد تا استفاده از آن‌ها زیر باران یا در باشگاه که عرق می‌کنید، نگران کننده نباشد.

OnePlus Buds Pro 2 Lite

OnePlus Buds Pro 2 Lite

این ایربادزهای وان پلاس حذف نویز فعال (ANC) دارند و می‌توانند صدای بیرونی را ۴۸ دسی‌بل کاهش دهند، دقیقا مانند مدل پرو معمولی. بر روی هر گوشی سه میکروفون وجود دارد و می توان از آنها برای حذف نویز در هنگام تماس نیز استفاده کرد.

ایربادز وان پلاس Buds Pro 2 Lite برای ارتباط بی‌سیم صوتی با وضوح بالا و قابلیت تنظیم صدا توسط Dynaudio و هانس زیمر افسانه‌ای تنظیم شده است. برای بازی، این ایربادز دارای حالت تاخیر کم ۵۴ میلی ثانیه است.

حتی عمر باتری هم با مدل پرو یکسان است. یک باتری ۶۰ میلی آمپر ساعت درون هر گوشی برای ۹ ساعت پخش مداوم کافی است. باتری ۵۲۰ میلی آمپر ساعتی داخل کیس وجود دارد و کل عمر باتری را به ۳۹ ساعت می رساند. توجه داشته باشید که این اعداد با ANC غیرفعال هستند، در صورت تمایل به استفاده از حذف نویز، زمان گوش دادن مداوم به ۶ ساعت و کل به ۲۵ ساعت کاهش می یابد.

بخش اتصالات هم دقیقا مانند مدل عادی است. OnePlus Buds Pro 2 Lite با پشتیبانی از LHDC 5.0 عرضه می شود که می تواند پهنای باند تا 1 مگابیت در ثانیه ارائه دهد.

تفاوت OnePlus Buds Pro 2 Lite با OnePlus Buds Pro 2 در چیست؟

به جز حذف شدن رنگ سبز، تنها مواردی که در مدل لایت ارائه نمی‌شود، پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi و ردیابی سر است. هر چند Spatial audio هنوز پشتیبانی می شود.

بد نیست بدانید که مدل پرو در حال حاضر ۱۰۰ یوان تخفیف خورده و هم قیمت مدل لایت است! به نظر می‌رسد که وان پلاس باید در قیمت‌گذاری خود تجدید نظر کند. همانطور که انتظار دارید این ایربادزها به صورت جهانی عرضه نمی‌شوند، حداقل فعلا.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)