حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ Qingyun S540 هوآوی با پردازنده نسل ۱۲ اینتل معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لپ‌تاپ، هواوی

سری محصولات Qingyun هواوی برای شرکت ها و سازمان های دولتی طراحی و تولید شده است. این غول فناوری چینی، هم اکنون یک لپ تاپ جدید از سری Qingyun را معرفی کرده است. لپ تاپ جدید هواوی، Qingyun S540 نام دارد. با ترنجی همراه باشید تا به مشخصات این محصول جدید بپردازیم.

لپ تاپ Qingyun S540 با نمایشگر ۱۴ اینچی رونمایی شد

هواوی می‌گوید که لپ تاپ Qingyun S540، به طور خاص برای مشاغل کوچک و متوسط طراحی و تولید شده است ‌‌. جدیدترین لپ‌تاپ هواوی دارای طراحی یکپارچه فلزی است و تنها در یک رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود. وزن آن حدود ۱.۳۹ کیلوگرم بوده و ضخامتی حدود ۱۷.۲ میلی متر دارد. این نوت بوک از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7-1260P و پردازشگر گرافیکی Intel Iris Xe بهره می‌برد. لپ تاپ Qingyun S540، دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم (از نوع DDR4 دو کاناله) و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی NVMe PCIe SSD است. رم و فضای ذخیره سازی به ترتیب تا ۴۸ گیگابایت و ۴ ترابایت قابل افزایش هستند.

Qingyun S540

علاوه بر این، لپ تاپ مورد بحث دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS LCD با وضوح FHD و نسبت تصویر ۱۶:۹ است. صفحه نمایش ضد انعکاس این محصول می‌تواند به طور کامل فضای رنگی sRGB را پوشش دهد. در این دستگاه یک درگاه USB type-C، دو درگاه USB 3.2 type-A، یک پورت HDMI، یک درگاه USB 2.0 type-A، پورت RJ45 Ethernet و جک ۳.۵ میلی متری صدا قرار گرفته است ‌‌. این نوت بوک دارای یک لولا ۱۸۰ درجه ای و صفحه کلید با نور پس زمینه است.

همان‌طور که Gizmochina اشاره کرده است، لپ تاپ جدید هواوی دارای باتری ۵۶ وات ساعتی بوده و به وسیله آداپتور ۶۵ واتی شارژ می‌شود. متاسفانه هواوی هنوز زمان عرضه و قیمت این محصول را اعلام نکرده است. انتظار می‌رود که این دستگاه نیز همانند سایر محصولات Qingyun تنها در بازار چین عرضه شود.

لپ تاپ Vivobook Pro 16X ایسوس با نمایشگر 3D OLED معرفی شد

 

نظر شما درباره لپ تاپ جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی