حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب رسمی گلکسی A54 سامسونگ لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هفته گذشته برای شما نوشتیم که تاریخ معرفی گلکسی A54 و A34 سامسونگ احتمالا ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود. با نزدیک شدن به این تاریخ، قاب رسمی گلکسی A54 سامسونگ لو رفته است.

قاب گلکسی A54

اطلاعات ناشناخته زیادی درباره Galaxy A54 وجود ندارد. چند روز پیش این دستگاه در یک گزارش مفصل مشخصات و رندرهای دقیق رصد شد. حتی می‌دانیم که مدت زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است.

در این بین، سامسونگ مقدونیه رندرهای رسمی قاب گلکسی A54 را منتشر کرده است. این قاب رسمی با نام Smart View Wallet Case شناخته می‌شود و همانطور که از نامش پیداست، یک قاب با فضایی برای قرار دادن کارت بانکی در داخلش و پنجره‌ای برای نمایش بخشی از نمایشگر گوشی است.

قاب گلکسی A54

قاب گلکسی A54

خود این قاب به هیچ وجه خاص به نظر نمی رسد، اما رنگ‌بندی و طراحی نمای جلویی و قاب دوربین را مشخص می‌کند. مواردی که البته تا کنون می‌دانستیم ولی حالا دوباره تایید می‌شود.

سال گذشته رنگ هلویی و آبی در Galaxy A33 و Galaxy A53 به عنوان رنگ‌های خاص عرضه می‌شدند. امسال رنگ‌های لیمویی و بنفش رنگ‌های خاص گلکسی A54 و گلکسی A34 خواهند بود. حتی گلکسی A34 به جای رنگ سفید یک رنگ گرادیانت خیلی خاص خواهد داشت.

همچنین می توانیم کلیدهای تنظیم صدا و دکمه قفل را در محل استانداردشان در سمت راست گوشی ببینیم. و یکی از رندرها حتی به راحتی قسمت پایینی دستگاه را نشان می‌دهد که محل قرارگیری بلندگو، میکروفون و پورت USB Type-C است. همانطور که انتظار داریم جک 3.5 میلی‌متری صدا اینجا حضور ندارد.

به احتمال زیاد گلکسی A54 یک نمایشگر AMOLED در اندازه  6.4 اینچی با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز داشته باشد. گفته می‌شود که این دستگاه چیپست Exynos 1380 که هنوز معرفی نشده است را ارائه کند. همچنین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و گواهی IP67 است.

از قاب‌های رسمی برای گوشی خود استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)