حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ بیش از مجموع فروش تمام برندهای دیگر در سال ۲۰۲۲ بوده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | عملکرد تجاری شرکت ها

نمی‌توان گفت که گوشی‌های تاشو بهتری نسبت به محصولات فعلی سامسونگ در بازار وجود ندارد. با این حال توسعه ۴ نسل گوشی‌های تاشو که به صورت تجاری به فروش می‌رسند در کنار تجربه نرم افزاری پیشرو برای استفاده بهتر از این نمایشگر بزرگ و فرم‌فکتور خاص، سبب می‌شود تا کاربران علاقه‌مند به این محصولات جدید به سمت برند کره‌ای سوق پیدا کنند. هر چند هنوز کل بازار گوشی‌های هوشمند تاشو عدد ناچیزی از کل بازار را دارند اما بد نیست بدانید که فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ بیش از مجموع فروش تمام برندهای دیگر در سال ۲۰۲۲ بوده است.

فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ

گوشی‌های هوشمند تاشو به دلیل طراحی منحصربه‌فرد و ویژگی‌های خاص‌شان محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. این گوشی ها با قابلیت تاشدن از وسط، اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تری را در اندازه کوچک به کاربران ارائه می دهند که در صورت عدم استفاده به راحتی در جیب یا کیف قرار می گیرد.

علاوه بر این، گوشی‌های تاشو درجه‌ای از تطبیق‌پذیری را ارائه می‌کنند که گوشی‌های هوشمند سنتی از آن برخوردار نیستند و به کاربران اجازه می‌دهند از آنها به روش‌های مختلف استفاده کنند.

گوشی‌های تاشو

گوشی‌های تاشو

در حالی که شرکت‌های بیشتری گوشی‌های تاشو را عرضه می‌کنند و طراحی خود را بهبود می‌بخشند، این احتمال وجود دارد که در سال‌های آینده این دسته محصولات محبوب‌تر شوند.

با این حال در حال حاضر، به نظر می‌رسد که سامسونگ تسلط زیادی بر بازار گوشی های تاشو دارد، زیرا فروش گوشی های هوشمند تاشو آن بیشتر از مجموع گوشی‌های تاشوی همه برندهای دیگر بوده است.

بر اساس گزارش استیون کایرنان و یونگ ساب اریک شین، بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در سال ۲۰۲۲ مجموعا ۱۴.۲ میلیون فروش را به ثبت رساند. همانطور که مشخص است اصلا عدد زیادی نیست

سامسونگ با فروش کمی کمتر از ۱۲ میلیون دستگاه تاشو، پیشرو این بازار شد. سایر برندهای بازار مانند هواوی، اوپو، ویوو، شیائومی و آنر هر کدام کمتر از ۱ میلیون دستگاه تاشو در مدت مشابه به فروش رساندند.

با این حال، علیرغم کاهش فروش در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ به نظر می رسد که بازار گوشی‌های تاشو در وضعیت نسبتاً سالمی قرار دارد، به خصوص با توجه به چالش هایی که صنعت گوشی های هوشمند به طور کلی در سال ۲۰۲۲ با آن مواجه است.

با نگاهی به آینده، برآوردها حاکی از آن است که فروش گوشی‌های هوشمند تاشو در سال ۲۰۲۳ حدودا دو برابر خواهد شد و به رقم بهتر ۳۰ میلیون خواهد رسید. سامسونگ هدف فروش ۱۵ میلیون دستگاه را برای گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ در مجموع تعیین کرده است.

شما برای خرید گوشی تاشو در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ای دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)