حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری جدید واتس اپ برای تبلت‌های اندرویدی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

پس از این که هفته گذشته آپدیت جدید Gmail اندروید با بهینه‌سازی برای گوشی‌های تاشو و تبلت‌ها عرضه شد، حالا نوبت به Whatsapp است. رابط کاربری جدید واتس اپ برای تبلت‌های اندرویدی امکان استفاده مفیدتر از فضای نمایشگر بزرگ را به شما خواهد داد.

رابط کاربری جدید واتس اپ

جدیدترین نسخه واتس اپ بتا اندروید دارای رابط جدید برای تبلت‌ها است که شامل ۲ پنل در کنار یکدیگر می‌شود. آنچه معمولا در این موارد اتفاق می‌افتد این است که چنین ویژگی‌های جدیدی برای مدتی در کانال بتا آزمایش می‌شوند. این مدت ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها باشد و در نهایت به دست همه کاربران می‌رسند.

رابط کاربری جدید واتس اپ

رابط کاربری جدید واتس اپ

امیدواریم که این آپدیت به زودی برای همه کاربران تبلت‌های اندرویدی ارائه شود. رابط کاربری ۲ ستونه در تبلت‌ها بسیار بهتر از یک نسخه بزرگ شده رابط کاربری معمولی موبایل‌ها است.

اولین نسخه واتس‌اپ سازگار با تبلت‌های اندرویدی سال گذشته برای آزمایش کنندگان بتا عرضه شد، اما نمای ۲ ستونه را نداشت. برای درک بهتر تغییرات، می‌توانید رابط کاربری جدیدی را که به نظر می‌رسد اکنون برای کاربران نسخه بتا در دسترس است، در تصویر بالا مشاهده کنید.

جای تعجب نیست که لیست چت همیشه در سمت چپ قابل مشاهده است، بنابراین می توانید به سرعت بین مکالمات و بدون نیاز به بازگشت به عقب حرکت کنید. نمای تقسیم شده برای تب‌های تماس ها و وضعیت (Status) موجود است.

نظر شما درباره رابط کاربری جدید واتس اپ برای تبلت‌های اندرویدی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)