حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حجم باتری گلکسی واچ ۶ سامسونگ افزایش پیدا خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

ساعت‌های هوشمند در بخش باتری عملکرد جذابی ندارند، حداقل اکثر آن‌ها اینطور هستند. به نظر می‌رسد که یک پیشرفت آهسته و پیوسته در کمپ سامسونگ در حال وفوع است. در جدیدترین گزارش‌ها می‌شنویم که حجم باتری گلکسی واچ ۶ سامسونگ افزایش پیدا خواهد کرد.

حجم باتری گلکسی واچ ۶

با رصد مجوز صادر شده برای دو باتری توسط رگولاتوری کره‌جنوبی که احتمالاً در دو مدل ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch 6 سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان افزایش حجم باتری را تایید کرد.

دور از ذهن نیست که گلکسی واچ ۶ هم در ۲ اندازه ارائه شود. این ۲ اندازه شامل مدل‌های 40 و 44 میلی متری می‌شود. آنطور که گفته شده، این دو با شماره مدل‌های SM-R93x و SM-R94x همراه هستند.

باتری کوچکتر با اسم رمز EB-BR935ABY تایید شده است و تصاویر نه چندان واضح، یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت واقعی 295 میلی آمپر ساعتی را نشان می دهد.

این باتری احتمالا در گلکسی واچ ۶ مدل ۴۰ میلی‌متری استفاده خواهد شد. برای مقایسه باید گفت که باتری گلکسی واچ ۵ مدل ۴۰ میلی‌متری یک نمونه 284 میلی‌آمپر ساعتی با ظرفیت واقعی 276 میلی‌آمپر ساعت است.

افزایش حدود ۲۰ میلی آمپر ساعتی ممکن است روی کاغذ جهش بزرگی به نظر نرسد، اما می‌تواند مقداری عمر باتری بهتر را به دستگاه بدهد.

باتری بزرگتر با اسم رمز EB-BR945ABY دارای ظرفیت 425 میلی آمپر ساعت و ظرفیت واقعی حدود 412 میلی آمپر ساعت است. طبیعتا این باتری برای گلکسی واچ ۶ مدل ۴۴ میلی‌متری استفاده خواهد شد. برای مقایسه گلکسی واچ ۵ مدل ۴۴ متری دارای باتری 410 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت واقعی 397 میلی آمپر ساعتی است.

این یعنی یک افزایش حدود ۱۵ میلی‌آمپری در ظرفیت واقعی که کمی کمتر از مدل ۴۰ میلی‌متری است.

بر اساس شایعات اخیر، گلکسی واچ ۶ می تواند با طراحی تازه‌ای شبیه به پیکسل واچ گوگل به همراه داشته باشد و با شیشه منحنی عرضه شود. مشخص نیست که آیا این طراحی می‌تواند ابعاد دستگاه را افزایش دهد و نمایشگر بزرگتری ارائه کند یا خیر. اگر افزایش اندازه وجود داشته باشد هم باتری بزرگتری می‌تواند درون آن قرار بگیرد و هم مصرف انرژی نمایشگر را جبران کرده و در بهترین حالت عمر باتری مشابه سال گذشته را ارائه کند.

به هر حال هنوز هیچ چیز قطعی نیست. شما ساعت هوشمند دارید؟ از عمر باتری آن راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)