حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber رسما در MWC 2023 معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، ساعت هوشمند، هواوی

هواوی یک عضو جدید به خانواده ساعت‌های هوشمند خود اضافه کرده است. این ساعت می‌تواند علاوه بر توانایی تعویض بند، امکان تعویض فریم را نیز به شما بدهد. ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber که رسما در MWC 2023 معرفی شد، شاید در ظاهر خیلی خشن به نظر برسد اما از نظر مقاومت خیلی متفاوت با محصولات قبلی این برند نیست.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber

طی سال‌های اخیر ساعت‌های هوشمند به دلیل توانایی ترکیب ردیابی تناسب اندام، ارتباطات و نمایش نوتیفیکیشن‌ها به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند. ساعت هوشمند Huawei Watch GT Cyber یکی از جدیدترین محصولات اضافه شده به این بازار است که نگاه منحصر به فردی را در مفهوم بند قابل تعویض ارائه می‌دهد.

برخلاف اکثر ساعت‌های هوشمند که به شما امکان می‌دهند بند‌ها را در رنگ یا جنس‌های مختلف عوض کنید، Watch GT Cyber دارای یک بدنه بیرونی قابل تعویض است که به شما امکان می‌دهد در عرض چند ثانیه ظاهر ساعت را کاملاً تغییر دهید.

شما با هواوی Watch GT Cyber در مجموع شش گزینه مختلف بدنه و بند دارید که به مجموعه‌های Sport و Urban تقسیم می‌شوند. اولی دارای یک بدنه کامپوزیت تقویت شده با الیاف بادوام است، در حالی که دومی دارای پوشش های سرامیکی و فولاد ضد زنگ همراه است.

واچ‌فیس‌های تعاملی بسته به این که چه بند و بدنه‌ای دارید تغییر می‌کند که در نوع خود جالب است.

جدا از طراحی منحصر به فرد، Watch GT Cyber دارای مشخصات خوبی است. این شرکت می‌گوید که دارای صفحه نمایش لمسی 1.32 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 بوده و 16 تست دوام را پشت سر گذاشته است. این ساعت هوشمند همچنین دارای مقاومت در برابر آب تا فشار 5ATM (تقريبا عمق ۵۰ متری) است و باتری آن تا 7 روز دوام خواهد آورد.

از نظر پایش سلامتی و تناسب اندام، Watch GT Cyber دارای پایش ممتد TruSeen هوآوی، از جمله TruSleep برای پایش خواب است و طیف وسیعی از گزینه های تمرینی را ارائه می دهد.

طبیعتا توانایی ارائه تماس تحت بلوتوث و دستیار مبتنی بر مچ دست است و می‌توان آن را با استفاده از پلتفرم Huawei Health با محصولات Android یا iOS استفاده کرد.

اگر به دنبال خرید ساعت جدید Huawei Watch GT Cyber هستید، این ساعت در حال حاضر در چین و برخی از مناطق جنوب شرقی آسیا در دسترس است. خبر خوب این که درون جعبه این ساعت ۲ بند و بدنه متفاوت قرار دارد و از همان ابتدا امکان شخصی سازی دارید.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)