حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاردانو (ADA) چقدر می تواند بالا برود؟ آیا تصمیم گرفتید که وارد عمل شوید؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کاردانو که بازار را رهبری می‌کند، باخبری برای استقرار قراردادها در شرکت بلاک چین، جهان آلت کوین را منفجر کرده است. با توجه به هدف آنها از اول راه، تحقق قراردادها در این پلتفرم برای تغییر زمین بازی Cardano، قدم مهمی برای پیشرفت  تحقیقات این شرکت است. اگر شما قصد سرمایه گذاری به روی ارز دیجیتال کاردانو را دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از یک صرافی معتبر آنلاین اقدام به خرید کاردانو کنید.

هارد فورک آلونزو(Alonzo hard fork) شبکه اصلی کاردانو در سپتامبر 2021 تکمیل شد. احتمالا، کاردانو (ADA) ، یک جایگزین جدید اتریوم (ETH) را راه اندازی خواهد کرد. با فعال شدن قراردادها، شرکت بلاک چین کاردانو(Cardano’s blockchain) ابزارهایی را برای پیشرفت شرکت درنظر گرفت تا هم با رقبای ERC-20 خود رقابت کنند، هم بر آنها تسلط پیدا کنند.

اما ارزش واقعی کاردانو چیست؟ ADA  چگونه موقعیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال توجیه می کند؟ کاردانو چقدر می تواند بالا برود؟کاردانو Cardano به dApps، امور مالی بدون واسطه DeFi و شرکت های تجاری اجازه می‌دهد تا، بلاک چین های خودشان را گسترش دهند، تا سودهای خارق‌العاده ای به دنبال داشته باشد!

کاردانو (ADA) چیست؟

کاردانوCardano  میخواهد یک پلتفرم هوشمند باشد که به کاربران اجازه دهد با برنامه هایی مثل اتریوم و سولانا در ارتباط باشد، و یکی از پیشرفته‌ترین و جدیدترین ها در بین بلاک چین‌ها است. اتریوم در تراکنش های خود دقیق نیست. تراکنش ها باید رقم های کوچکی داشته باشند ولی برای برنامه‌های خاص بیش از 100 دلار هزینه دارد. تراکنش ها در کاردانو ارزان‌تر هستند، اما کارهای زیادی در این پلتفرم  نمیتوان  انجام داد، کاردانو در راه  پیشرفت قراردادهای هوشمند خود سختی های زیادی داشته است. در حال حاضر هیچ توکن و برنامه‌ ای روی کاردانو ساخته نشده است، در حالی که اتریوم و سولانا صدها برنامه با میلیاردها دلار در قراردادهای هوشمند خود دارند. با عقب‌تر بودن این پلتفرم از رقبای خود ممکن است در رسیدن به آنها با مشکل مواجه شود.

کاردانو Cardano با توزیع برنامه ها دوباره قدرت را بین افراد ایجاد کرد. کاردانو (ADA) با کمک مجموعه‌ای  از مهندسین که در پروژه بلاک چین همکاری می‌کنند، خود را به عنوان اولین پلتفرم در این فضا معرفی می‌کند. یکی از بزرگترین کار آنها مکانیسم اجماع درخشان است که Ouroboros نام دارد.

ارزش بازار کاردانو

ارزش بازار کاردانو در یک محدوده 8 رقمی باقی مانده است. حدود 34.5 میلیارد کوین با حداکثر عرضه 45،000،000،000 در گردش است. کاردانو (ADA) قصد دارد با سرعت رشد و شروع به گرفتن سهم بازار از رقبا خود باشد، یعنی اتریوم ETH.

جعبه گاو نر برای کاردانو

کاردانو Cardano با اجرای  قراردادهای هوشمند در این پلتفرم، توجه زیادی را به خود جلب کرد. نمی توان حدس زد که کاردانو تا چه حدی پیشرفت می کند، زیرا طرفدارانش، آن را به شدت در توییتر و دیسکورد دنبال میکنند. با استفاده از هارد فورک آلونزو(Alonzo hard fork)، این کوین توانست با اتریوم(ETH) رقابت کند.  به عنوان 10 پروژه برتر ارزهای دیجیتال، Cardano موقعیت خوبی برای مرحله بعدی دارد.

قاب خرس برای کاردانو

اگر کاردانو نتواند مشکلات خود را حل کند و نتواند از قراردادهای هوشمند پشتیبانی کند، این ارز کم‌کاربرد میشود. کاردانو باید سریع عمل کند، زیرا صنعت روبه رشد است و هر روز رقیب  های آن بیشتر میشوند. برخی از بلاک چین هایی که دارای قرداد هوشمند هستند، مثل Solana (SOL) و Avalanche (AVAX) سهم زیادی از بازار را، از ADA گرفته اند. این موضوع تا زمانی که کاردانو مشکلاتش را حل نکند ادامه خواهد داشت.

چقدر طول می کشد تا کاردانو (ADA) به 10 دلار برسد؟

یکی از کار های کاردانو  گرفتن سهم بازار از اتریوم ETH است. حتی بعضی ها  پیش‌بینی می کنند که قیمت  ADA از ETH جلو خواهد زد. یا بدون قراردادهای هوشمند، یکی از 10 پروژه برتر ارزهای دیجیتال قرار گیرد. سرمایه گذاران در ماه های آینده مبادلات خود را شروع می کنند، کسانی که برای اولین بار در مورد کوین ها تحقیق می کنند کاردانو برجسته خواهد بود. اتریوم هزینه‌های گاز بالایی دارد و کاردانو فناوری های خوبی دارد کاردانو فرصت کمتری برای گرفتن سهم بازار از اتریوم را دارد. . در حال حاضر Merge(ساز و کار جدید اتریوم برای تایید تراکنش ها که با طبیعت سازگاری دارد) فعال هست و به روزرسانی ها را با کم کردن هزینه و افزایش سرعت اتریوم (ETH) به نام شاردینگ (sharding) در راه است.

هر سرمایه‌گذاری که نمیداد قیمت فعلی کاردانو را چجوری بررسی کند، این را در نظر بگیرید: ADA می‌تواند به 10 دلار برسد، بدون اینکه اتریوم ETH را جایگزین کند.

محل نگهداری کاردانو (ADA) ایمن

کاردانو هم  (ADA)  مانند دیگر ارزهای دیجیتال دارای کیف پولی امن می باشد. اگر به فضای ذخیره‌سازی آفلاین نیاز داشته باشید، ADA برای شما مکانی امن می باشد. کنترل کامل دارایی های دیجیتال را به خودشان می دهد.

بهترین کیف پول سخت افزاری: Tangem

Tangem Wallet یک کیف پول سخت افزاری است که از کارت فیزیکی و اپلیکیشن موبایل برای ایجاد امنیت استفاده می کند. دیگه مثل کیف پول‌های کریپتو ، عبارت اولیه ندارد و از بیش از 2000 کوین و بیش از 100 برنامه پشتیبانی می‌کند. کارت های فیزیکی که کلید های خصوصی دارند، مانند پاسپورت امنیت دارند.

بهترین کیف پول نرم افزاری: Daedalus

Daedalus تجربه خوبی را برای دارندگان (ADA) ارائه می دهد. کیف پول رسمی کاردانو ، Daedalus نسخه نرم افزاری خود را برای Windows، MacOS و Linux ارائه می دهد.

قیمت ارزهای فعلی

بازار ارزهای دیجیتال حدود 2 تریلیون دلار ارزش بازار را حفظ کرده است زیرا سرمایه گذاران تصمیم میگیرند که به افزایش قیمت آلت کوین اعتماد کنند یا نه.  کاهش نرخ ارز UST در ماه مه 2022 کل مسیر بازار را تغییر داده است و شرایط فعلی بازار کاهش یافته است و ارزها باید در زمان خود رشد کنند. ارز دیجیتال کاردانو جزء ۱۰۰ کوین برتر بازار کریپتو است که قیمت فعلی کاردانو(ADA) برابر با 19,990 تومان معادل 0.38 تتر در بازار معامله می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات