حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخش تراشه‌های سونی پیشنهاد موقعیت کاری دورکار را برای جذب استعدادها ارائه می کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها

پیش از این درباره همکاری سونی و TSMC برای شما نوشته بودیم. همچنین درباره تلاش سونی برای ساخت خط تولید تراشه با کمک TSMC در ژاپن هم اطلاعاتی شنیده شده بود. به تازگی گزارشی منتشر شده که بخش تراشه‌های سونی پیشنهاد موقعیت کاری دورکار را برای جذب استعدادها ارائه می کند.

تلاش بخش تراشه‌های سونی برای جذب استعدادها

یکی از زیرمجموعه‌های گروه سونی، Sony Semiconductor Solutions بوده و در حال انجام اقداماتی برای جذب و حفظ استعدادها در زمینه‌های اولویت‌دار مانند توسعه نرم‌افزار و هوش مصنوعی است.

در جهت دستیابی به این هدف، این شرکت امکان کار از راه دور کامل را برای استخدام اعلام کرده است. این شرکت به دنبال استخدام ۱۰ تا ۲۰ مهندس برای موقعیت‌های کاری از راه دور است که در حال حاضر استخدام برای ۱۱ موقعیت در کنترل کیفیت مدل هوش مصنوعی، توسعه فناوری ابری و فناوری پردازش تصویر مورد نیاز برای هوش مصنوعی پیشرو ادامه دارد.

سونی با ارائه موقعیت کاری کاملا از راه دور، مدل کسب و کار نیمه هادی خود را فراتر از اینکه صرفاً تامین کننده قطعات باشد، تبیین می کند. منبع اصلی درآمد این بخش از حسگرهای تصویر برای دوربین‌های موبایل و سایر محصولات است. با این حال، سونی می خواهد با معرفی پلتفرم AITRIOS دامنه فعالیت خود را افزایش دهد. این پلتفرم از دوربین های مجهز به تراشه سونی و پردازش هوش مصنوعی برای مطالعه یک محیط و ارائه راه هایی برای بهبود کارایی استفاده می کند.

پلتفرم AITRIOS اواخر سال گذشته میلادی در ژاپن عرضه شد. سونی ابتدای سال ۲۰۲۳ این پلتفرم را در ژاپن و ایالات متحده برای شرکت‌های بزرگی که می‌خواهند از آن در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات استفاده کنند، ارائه کرد.

برای توسعه برنامه های کاربردی برای AITRIOS، سونی به تخصص در هر دو زمینه هوش مصنوعی پیشرفته و مهندسی ابری نیاز دارد، زیرا این پلتفرم به جای تصاویر واقعی، فقط ابرداده را به بخش پردازش ابری ارسال می کند.

در حالی که گزینه کامل کار از راه دور در حال حاضر فقط در بخش نیمه هادی موجود است، سونی ممکن است آن را به سایر بخش های گروه گسترش دهد زیرا رقابت برای جذب استعدادهای فناوری در سراسر جهان افزایش می یابد. Sony Semiconductor Solutions این گام را برای ایجاد شبکه گسترده‌تر و جذب استعدادهای مورد نیاز برای حمایت از گسترش تجارت خود فراتر از پیشنهادات فعلی خود برمی‌دارد.

نظر شما درباره چنین راهبردی از سوی سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)