حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مکانیسم لولای جدید سامسونگ برای Galaxy Z Fold 5 محتمل است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چندی پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که نمونه اولیه گلکسی زد فولد 5 با لولای قطره‌ای در نمایشگاه CES 2023 مشاهده شد. به نظر می‌رسد که آزمایش‌ها موفقیت آمیز بوده و باید گفت که مکانیسم لولای جدید سامسونگ برای Galaxy Z Fold 5 محتمل است.

مکانیسم لولای جدید سامسونگ

جدیدترین شایعه در مورد Galaxy Z Fold 5 از سوی Ice Universe منتشر شده است. این گزارش به یک قابلیت جدید کلیدی در گوشی تاشوی پریمیوم سامسونگ می پردازد. این قابلیت جدید مکانیسم لولای بهینه سازی شده آن است.

اطلاعات جدید تأیید می‌کند که سامسونگ از لولای جدید با طراحی قطره‌ای برای Fold 5 استفاده خواهد کرد. همانطور که گفتیم، اولین بار نیست که در مورد این موضوع گزارشی شنیده می‌شود. ماه گذشته گزارش مشابهی را از نشریه کره جنوبی Naver News دیدیم.

مکانیسم لولای تاشو “قطره‌ای” سامسونگ دیسپلی به نمایشگر تاشو گلکسی زد فولد ۵ اجازه می دهد تا در هنگام تا شدن، شکل قطره‌ای را در داخل بدنه لولا ایجاد کند. این سبب می‌شود که از چین خوردگی بین دو طرف پنل نمایشگر جلوگیری کند.

موتورولا و اوپو در حال حاضر از رویکردهای مشابهی در محصولات تاشو خود برای پنهان کردن چین و چروک نمایشگر استفاده کرده‌اند.

در این گزارش Ice Universe همچنین عنوان کرد که Fold 5 در حالت تاشده تنها حدود ۱۳ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت که در مقایسه با Fold 4 با ضخامت ۱۵.۸ میلی متری، ارتقاء بزرگی است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید نسل پنجم گوشی‌های تاشو سامسونگ بتواند یک پیشرفت مهم در بخش لولا داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)