حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اعلام تعداد کاربران اپل در اروپا و به زودی در پی سخت‌گیری‌های اتحادیه اروپا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اتحادیه اروپا غول‌های فناوری بزرگی را ندارد و اکثر این شرکت‌ها متعلق به امریکا هستند. به همین دلیل اروپا سخت‌گیری‌های ویژه‌ای روی آن دارد. در همین راستا خبر تازه درباره اعلام تعداد کاربران اپل در اروپا و به دلیل سخت‌گیری‌های این اتحادیه است.

تعداد کاربران اپل در اروپا

طبق مقاله‌ای از رویترز، تعدادی از غول‌های تکنولوژی برجسته نه تنها شامل اپل، بلکه متا و آلفابت (به ترتیب شرکت‌های مادر فیس‌بوک و گوگل) باید داده‌های کاربران این قاره را به مقامات اتحادیه اروپا تحویل دهند و از مقررات سخت‌گیرانه‌تری پیروی کنند.

لوگو اپل

لوگو اپل

به طور خاص، هر “پلتفرم آنلاین بسیار بزرگ” با بیش از ۴۵ میلیون کاربر تحت تأثیر قانون جدید قرار خواهد گرفت. در حالی که اکثر شرکت های موجود در لیست به راحتی تعداد کاربران اتحادیه اروپا را اعلام کردند، اپل کمی خجالتی تر بود.

طبق گفته شرکت کوپرتینویی، فقط فروشگاه اپلیکیشن آیفون (App Store) به عنوان یک پلت‌فرم آنلاین بسیار بزرگ واجد شرایط است. با این وجود، مقاله رویترز تاکید می‌کند که اپل داوطلبانه داده‌ها را ارائه می‌کند و از مقررات سخت‌گیرانه‌تر در تعدادی از سرویس‌های دیگر، از جمله فروشگاه‌های اپل و مک اپل، و اپل تی‌وی و غیره پیروی می‌کند.

یکی از پیامدهای جالب این قانون اتحادیه اروپا این است که ممکن است در نهایت درک واقعی از محبوبیت محصولات اپل در بازاری غیر از ایالات متحده داشته باشیم. چنین داده‌های گسترده‌ای، زمانی که عمومی شوند، تعداد دقیق کاربران اتحادیه اروپا اپل و محصولاتی که دقیقاً استفاده می‌کنند را به ما نشان می‌دهد.

نظر شما درباره این قوانین جدید اتحادیه اروپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)