حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک هوشمند AR برند Nubia با نام Neovision Glass در MWC 2023 رونمایی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | نوبیا

سال ۲۰۲۳ باید سالی باشد که در آن عینک هوشمند یا هدست هوشمند زیادی ببینیم. اینطور که مشخص است چراغ اول را ZTE با زیربرند Nubia خود روشن خواهد کرد. به تازگی رسما تایید شده که عینک هوشمند AR برند Nubia با نام Neovision Glass در MWC 2023 رونمایی خواهد شد.

عینک هوشمند AR برند Nubia

برند ZTE اعلام کرده است که اولین عینک هوشمند AR خود را با نام nubia Neovision Glass در در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 عرضه می‌کند. این رویداد از ۸ اسفند ۱۴۰۱ در بارسلونا اسپانیا آغاز خواهد شد.

زد‌تی‌ای تصویری را به اشتراک گذاشت که طراحی عینک نوبیا نئوویژن را آشکار می کند. در این تصویر عنوان شده که این “ترکیبی عالی از مد و فناوری” است. این شرکت همچنین گفت که این عینک هوشمند “تجربه صوتی و تصویری نهایی” را با نماهایی با کیفیت بالا و صدای عالی ارائه می دهد. امیدواریم در روزهای منتهی به MWC در مورد این موارد بیشتر بدانیم.

علاوه بر عینک نوبیا نئوویژن، ZTE باید تبلت نوبیا پد 3D و روتر وای فای را در MWC معرفی کند. تصویری که توسط ZTE در توییتر به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که این برند حداقل یک لپ تاپ، مانیتور، گوشی هوشمند و ساعت هوشمند را در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هدست Nubia بتواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

dxo امتیاز دوربین s23الترا رو منتشر کرده ولی اینجا هنوز خواب تشریف دارن 😴

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)