حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویداد اخیر اپل متمرکز بر بازی های جدید برای آیفون، آیپد، اپل TV و مک است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

به تازگی اپل یک رویداد خصوصی را به طور انحصاری برای مطبوعات و اینفلوئنسرها برگزار کرد تا پیش‌نمایش عمیقی از بازی‌هایی که قرار است اواخر امسال بر روی iPhone، iPad، Apple TV و Mac منتشر شوند، ارائه دهد.

رویداد اخیر اپل متمرکز بر بازی های جدید

طبق گزارش Tom’s Guide این رویداد ویترین مجموعه‌ای از بازی‌ها را به نمایش گذاشت، از مجموعه گسترده Apple Arcade در Apple TV گرفته تا بازی‌های تناسب اندام نوآورانه توسط Apple Entrepreneur Camp و The Medium که به صورت بومی بر روی مک‌های مبتنی بر تراشه M1 و M2 اجرا می‌شوند.

اپل می‌خواست تجربه‌ای شخصی‌تر و عملی‌تر برای مطبوعات و تأثیرگذاران برای تجربه بازی‌های جدید فراهم کند. این رویداد در یک مکان اختصاصی در شهر نیویورک برگزار شد، جایی که این شرکت گهگاه جلسات توجیهی خصوصی با اعضای مطبوعات برای ارائه نمایش‌ها و ارائه محصولات جدید ترتیب می‌دهد. همانطور که گفتیم، تمرکز این رویداد کاملاً بازی بود و توسعه دهندگان مختلف بازی نقشه راه محصولات خود را برای پلتفرم های اپل در سال 2023 ارائه کردند.

برخی از بازی هایی که در رویداد اپل به نمایش گذاشته شده اند عبارتند از:

  1. ۱- Call of Duty: Warzone Mobile
  2. ۲- Honkai: Star Rail
  3. ۳- Lego Star Wars Castaways
  4. ۴- Run Legends
  5. ۵- The Medium

مایک آندرونیکو، نویسنده CNN اظهار داشت:

«سال 2023 زمان خوبی برای گیمر بودن در اکوسیستم اپل است.»

او تحت تاثیر بازی Call of Duty: Warzone قرار گرفت که قرار است اواخر امسال برای آیفون عرضه شود. او می‌گوید که:

«جدیدترین بازی Call of Duty اکتیویژن عالی به نظر می‌رسد و با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه در آیفون ۱۴ پرو مکس اجرا می‌شود».

آیفون 14 پرو مکس پرچمدار این شرکت است که دارای تراشه A16 بایونیک است. با این حال مایک اشاره کرد که دستگاه در طول زمان بازی او کمی گرم شد. همچنین، بازی از کار افتاد. در پاسخ، اکتیویژن اعلام کرد که همه این نرم افزارهای پیش از انتشار بوده است، بنابراین امیدواریم در آینده ای نه چندان دور این باگ ها رفع شوند تا از هرگونه مشکلی جلوگیری شود.

اپل همچنین The Medium را در حال اجرا بر روی Mac mini با تراشه M2 جدید به نمایش گذاشت که مایک را تحت تأثیر قرار داد، او اظهار داشت که بازی به همان خوبی به نظر می رسد که گویی روی یک رایانه مخصوص بازی با کارت گرافیک RTX 3080 اجرا می شود.

او همچنین اضافه کرد که به جز برخی لگ‌های گهگاهی در طول سکانس‌های گیم‌پلی شدید، بازی با وضوح فوق‌العاده 4K و حداقل 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود. این شرکت تاکید کرد که این بازی بر روی هر دو سیستم عامل مک مجهز به M1 و M2 آزمایش شده است و باید حتی روی مک‌بوک ایر 2020 نیز به خوبی اجرا شود.

جالب است بدانید که اپل از زمانی که روی ساخت تراشه‌های خود متمرکز شد، بیشتر و بیشتر به سمت بازی متمایل شده است. اپل تبلیغات مک را به عنوان یک پلتفرم بازی و در کنار تمرکز مداوم خود بر روی بازی های آیفون و آیپد آغاز کرده است. اکنون تنها چیزی که باقی می ماند این است که ببینیم برنامه های اپل برای بازی در آینده چگونه به نظر می رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اکوسیستم اپل بتواند برای گیمرها مناسب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)