حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش رکودشکنانه سری Galaxy S23 سامسونگ در خانه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اگر بخواهیم سری گلکسی S23 را با سری گلکسی S22 مقایسه کنیم، تفاوت برجسته‌ای وجود ندارد. البته که طراحی مدل‌های پایه و پلاس تغییر کرده و مدل اولترا هم حالا یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد اما ارتقا معنادار خاصی اینجا اتفاق نیفتاده است. به نظر می‌رسد که برای کره‌ای‌ها خیلی مهم نیست، چرا که پیش فروش رکودشکنانه سری Galaxy S23 سامسونگ در بازار خانگی این شرکت ثبت شده است.

ثبت رکورد جدید برای سامسونگ با پیش فروش سری گلکسی S23 در کره

سامسونگ پیش‌فروش سری گلکسی اس ۲۳ را پس از معرفی آن آغاز کرد. آنطور که آمار نشان می‌دهد، استقبال مصرف‌کنندگان بازار کره جنوبی بسیار زیاد بوده است. طبق ادعای منابع محلی  پیش فروش ۱.۰۹ میلیون دستگاه برای کل سری Galaxy S23 ثبت شده است. این بیش از ۷ درصد بیشتر از پیش فروش گلکسی اس ۲۲ در سال گذشته بود.

همچنین این بالاترین میزان پیش‌فروش ثبت شده برای یک سری از Galaxy S در کشوری از آسیا است. البته بد نیست یادآوری کنیم که خانواده گلکسی نوت 10 با نزدیک به 1.4 میلیون پیش فروش در تابستان ۱۳۹۸ رکوردبالاتری ثبت کرده است.

سری گلکسی S23

سری گلکسی S23

رسانه‌های کره‌ای اعلام می‌کنند که ۶۰ درصد از کل سفارش‌ها برای مدل گلکسی اس 23 اولترا است. گلکسی اس 23 مدل پایه ۲۴ درصد را به خود اختصاص داد در حالی که گلکسی اس 23 پلاس کمترین سهم را به خود اختصاص داده که حدود ۱۵ درصد است. اختلاف تا ۱۰۰ درصد به دلیل رندکردن درصد‌های اعلامی بود.

برای مقایسه، پیش‌فروش سری گلکسی Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 در تابستان گذشته نتوانست از آستانه 1 میلیون عبور کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این می‌تواند به سامسونگ امیدواری بدهد و فروش بهتری برای گلکسی S23 در طول سال ۲۰۲۳ رخ بدهد؟ شاید یکی از دلایل این استقبال را بتوان ارائه شدن نسخه‌های اگزینوس پرچمدارهای سری Galaxy S سامسونگ در کره دانست که حالا سری Galaxy S23 در این بازار هم با تراشه کوالکام ارائه شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)