حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین طرح فروش پژو ۲۰۷ تیپ ۵ ایران خودرو مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

ایران خودرو پژو ۲۰۷ تیپ ۵ را به عنوان اقتصادی‌ترین نمونه پژو ۲۰۷ در ایران معرفی کرد. در حالی که تیپ ۵ پژو ۲۰۶ به عنوان یکی از بهترین تیپ‌های این خودرو بود اما در خانواده پژو 207i ایران خودرو اینطور نیست. در حالی که هنوز تصاویر رسمی این خودرو منتشر نشده و صرفا برگه مشخصات آن را داریم، اولین طرح فروش پژو ۲۰۷ تیپ ۵ ایران خودرو مشخص شد.

اولین طرح فروش پژو ۲۰۷ تیپ ۵ ایران خودرو

پژو ۲۰۷ تیپ ۵ ایران خودرو که در حقیقت همان پژو ۲۰۶ تیپ ۵ است با پوسته بیرونی پژو ۲۰۷ به زودی و در هفته اول اسفند ۱۴۰۱ اولین طرح فروش خود را خواهد داشت. جالب است که ایران خودرو تصمیم گرفته این خودروی جدید خود را که ارزان‌ترین نمونه پژو ۲۰۷ محسوب می‌شود، برای اولین بار بورس و با تحویل فوری عرضه کند.

هنوز قیمت پایه برای عرضه تیپ ۵ پژو ۲۰۷ در بورس اعلام نشده است. با این حال می دانیم که اولین هفته از اسفند ۱۴۰۱ شاهد عرضه ۳۵۰۰ دستگاه از این خودرو خواهیم بود. پس باید انتظار داشت که جزئیات بیشتر این عرضه طی هفته آینده اعلام شود.

وقتی به تصاویر زیر نگاه می‌کنید، متعجب نشوید. این کابین تیپ پنجم پژو ۲۰۷i ایران خودرو است. همانطور که در کاتالوگ رسمی ایران خودرو آمده است، دکوراتیو و کابین این خودرو همانند پژو ۲۰۶ است. با توجه به حضور تهویه اتوماتیک و دکمه‌های مالتی‌مدیا پشت فرمان، باید نمای داخلی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را درون پژو ۲۰۷ تیپ ۵ داشته باشیم که مانند تصاویر زیر است:

نمای داخلی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که با پژو ۲۰۷ تیپ ۵ یکسان است

نمای داخلی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که با پژو ۲۰۷ تیپ ۵ یکسان است

نمای داخلی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که با پژو ۲۰۷ تیپ ۵ یکسان است

نمای داخلی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که با پژو ۲۰۷ تیپ ۵ یکسان است

همانطور که گفتیم، برای داشتن پژو ۲۰۷ تیپ ۵ شما از تغییرات داخلی پژو ۲۰۷ باید صرف نظر کنید. در حقیقت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ فقط بدنه بیرونی پژو ۲۰۷ ایران خودرو را دارد که شامل سپرها و چراغ‌های جدید است. تغییرات دکوراتیو داخلی از جمله داشبورد، مالتی‌مدیا و فرمان جدید روی آن قرار ندارد.

در بخش فنی بین پژو ۲۰۷ تیپ ۵ و پژو ۲۰۷ دنده‌ای یا پژو ۲۰۶ تیپ ۵ تفاوتی وجود ندارد. همان موتور TU5 را شاهد هستیم که با یک گیربکس دستی ۵ سرعته همراه می‌شود.

آپشن‌های محدود در پژو ۲۰۷ تیپ ۵ نسبت به پژو ۲۰۷ دنده‌ای ساده

پژو ۲۰۷ معمولی را می‌توانستید در برخی تیپ‌ها با فرمان برقی، رینگ آلومینیومی و ترمز عقب دیسکی بخرید. اما پژو ۲۰۷ تیپ ۵ ذاتا چنین آپشن‌هایی ندارد و از ابتدا با فرمان هیدرولیک، رینگ فولادی با قالپاق و ترمز عقب کاسه‌ای عرضه می شود. حتی طبق اطلاعات وب‌سایت این شرکت سنسور دنده عقب هم اینجا حضور ندارد. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ در حقیقت با کد کلاس ۶۰۰۱۴ در ایران خودرو شناخته می‌شود.

در تصویر زیر می‌توانید تفاوت‌های فنی و آپشنی پژو ۲۰۷ دنده‌ای ساده با پژو ۲۰۷ تیپ ۵ را ببینید:

مقایسه مشخصات فنی پژو ۲۰۷ دنده‌ای ساده با پژو ۲۰۷ تیپ ۵

مقایسه مشخصات فنی پژو ۲۰۷ دنده‌ای ساده با پژو ۲۰۷ تیپ ۵

مقایسه آپشن‌های پژو ۲۰۷ دنده‌ای ساده با پژو ۲۰۷ تیپ ۵

مقایسه آپشن‌های پژو ۲۰۷ دنده‌ای ساده با پژو ۲۰۷ تیپ ۵

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵

هنوز درباره قیمت رسمی پژو ۲۰۷ تیپ ۵ اطلاعات رسمی در دست نیست. با توجه به مشخصات ارائه شده انتظار داریم قیمت کارخانه آن جایی بین پژو ۲۰۷ دنده‌ای و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قرار بگیرد.

پژو ۲۰۷ تیپ ۵ ایران خودرو معرفی شد: پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با بدنه بیرونی پژو ۲۰۷

توقف تولید پژو ۲۰۶ ایران خودرو: تولید پژو ۲۰۷ با موتور پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (موتور TU3)

منتظر این طرح فروش هستید؟ فکر می‌کنید پژو ۲۰۷ تیپ ۵ در بازار چه قیمتی بخورد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)