حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخشی از مشخصات نوکیا G22 رصد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شایعات، نوکیا

سری Nokia G شامل دستگاه‌های اقتصادی تا میان‌رده این شرکت می‌شود. به تازگی یکی از اعضای این خانواده در بنچمارک GeekBench رصد شده است. به این ترتیب بخشی از مشخصات نوکیا G22 را پیش از معرفی رسمی آن می‌توانیم داشته باشیم.

نوکیا G22

یک گوشی مرموز و معرفی نشده که به نوکیا G22 نسبت داده می‌شود، اخیرا در پایگاه داده GeekBench مشاهده شد. ما هنوز جزئیات زیادی در مورد گوشی نداریم، اما به نظر نمی رسد آنچه که می‌بینیم نسبت به نوکیا G21 ارتقا خاصی یافته باشد.

بنچمارک نوکیا G22

بنچمارک نوکیا G22

بنچمارک GeekBench نمرات بسیار پایین تک و چند هسته ای را از یک تراشه اقتصادی Unisoc ناشناس گزارش می دهد. یک تراشه دارای CPU مجهز به 8 هسته با کلاک 1.61 گیگاهرتز که ما حدس می‌زنیم همان Unisoc T606 باشد. در حقیقت همان تراشه‌ای که در نسل قبلی این دستگاه یعنی Nokia G21 یافت می شود.

در حالی که اینچا ارتقای در بخش تراشه نداریم اما بنچمارک GeekBench به ما نشان می‌دهد می‌توان یک گزینه دارای 4 گیگابایت رم از آن را خرید. البته با توجه به این‌که نسل قبلی حداقل ۳ گیگابایت حافظه رم داشته است، بعید نیست که نسل جدید آن را به ۴ گیگابایت ارتقا دهد.

همچنین این نتیجه بنچمارک به حضور اندروید ۱۲ اشاره می‌کند. این بدان معناست که خریداران G22 احتمالاً می‌توانند انتظار ارتقاء به اندروید 13 و فراتر از آن را در آینده داشته باشند. این در حالی است که G21 با اندروید 11 عرضه شد و پس از آپدیت به اندروید 13 بازنشسته خواهد شد. HMD در حال حاضر ۲ سال به روز رسانی نرم افزاری را ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه اقتصادی سطح پایه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)