حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا مرسدس بنز ادیشن را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

با این که در دنیای اندروید اکثر برندهای چینی با نام های مشهور بازار خودرو همکاری می کنند تا نسخه های ویژه ای از گوشی خود را با نام آن ها بفروشند اما سامسونگ به این موارد کم اهمیت تر نگاه کرده است. البته کره ای ها برای پرچمدار ۲۰۲۲ خود هر چه که در چنته دارند را رو می کنند! امروز سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا مرسدس بنز ادیشن رونمایی شده است. حتی یک Galaxy S22 Ultra Mark & Lona edition هم وجود دارد که با همکاری یک برند لوکس ژاپنی گلف طراحی می شود.

گلکسی اس ۲۲ اولترا مرسدس بنز ادیشن

سامسونگ برخلاف دیگر سازنده ها ترجیح داده تا نسخه های خاص گلکسی اس ۲۲ اولترا را فقط با لوازم جانبی برند شده ارایه کند و تغییری در ظاهر خود دستگاه ایجاد نکند. خب این هم جالب است هم نیست! نظر شما چیست؟

هر دو نسخه خاص Galaxy S22 Ultra در جعبه های بزرگ خاص با تعداد قابل توجهی لوازم جانبی با لوگو برند لوکس مورد انتخاب شما ارایه می شود. مثلا در تصویر زیر جعبه گلکسی اس ۲۲ اولترا که با همکاری مرسدس EQ تهیه شده است را می بینید. جالب است که همکاری پیرامون محصولات جدید مرسدس بنز که برقی هستند و در سری EQ ارایه می شوند، شکل گرفته است.

Galaxy S22 Ultra Mercedes Benz editions

Galaxy S22 Ultra Mercedes Benz editions

اگر اهل گلف باشید و برندهای لوکس آن را بشناسید احتمالا نام Mark & Lona را باید شنیده باشید. سامسونگ یک نسخه ویژه از گلکسی اس ۲۲ اولترا را با همکاری این برند ژاپنی نیز آماده کرده است. شما می توانید جعبه Galaxy S22 Ultra Mark & Lona Edition را اینجا ببینید:

Galaxy S22 Ultra Mark & Lona Edition

Galaxy S22 Ultra Mark & Lona Edition

البته اگر کمی به این نسخه ویژه گلکسی اس ۲۲ اولترا نگاه کنید به نظر می رسد که قاب برای این دستگاه طراحی نشده و بیشتر محفظه دوربین به گلکسی اس ۲۲ نسخه پایه شبیه است تا مدل اولترا. به هر حال روی پوستر نام مدل اولترا درج شده است!

شما اهل خرید نسخه های خاص موبایل ها هستید؟ کدام یک از این همکاری های سامسونگ در ارایه نسخه های خاص Galaxy S22 Ultra برای شما جذاب تر بود؟ شما ترجیح می دهید نسخه های خاص یک موبایل مثل همکاری هواوی و پورشه دیزاین در بدنه شاهد تغییرات باشد یا مثل سامسونگ در یک پک با لوازم جانبی برند خلاصه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amirpers

آخه ما رو چه به مرسدس؟
ما پراید ادیشن میخوایم.
گروه تخصصی گلکسی اس(نوت):
smglsu

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)