حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین تکنولوژی ردیاب خودرو برای مقابله با سارقین

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در روزگاری که تکنولوژی و فناوری با سرعت بسیار بالایی در حال به‌روز شدن و گسترش است، روش‌های قدیمی مانند استفاده از قفل فرمان، دزدگیر، قفل پدال و… نمی‌توانند دغدغه‌ی رانندگان و صاحبان خودرو را به‌خوبی رفع کنند. پس، زمان آن فرارسیده تا برای تامین امنیت وسیله‌ی نقلیه‌‌ی خود نیز از روش‌های تکنولوژی محور، به‌روزتر و کارآمدتری استفاده کنیم.

در این مطلب، جدیدترین تکنولوژی‌ ردیاب‌های خودرو، قابلیت‌های جذاب و ویژه‌ی آن‌ها و همچنین امکانات متمایزکننده‌ای که نسل جدید ردیاب ایگل در اختیار کاربران قرار می‌دهد را بررسی می‌کنیم. اگر شما هم دغدغه‌ی امنیت ماشین، موتور سیکلت و یا ماشین سنگین خود را دارید، تا انتهای این متن همراه ما باشید.

تضمین امنیت خودرو با نسل جدید ردیاب‌ها

اکنون که در حال خواندن این مطلب هستید احتمالا شما هم به این نتیجه رسیده‌اید که روش‌های قدیمی مورد استفاده به‌عنوان سیستم ضدسرقت خودرو، دیگر کارایی بالایی ندارند و نمی‌توانند امنیت خودروی شما را تامین کنند. اما اگر هنوز شک دارید، بهتر است با هم نگاهی به آماری که توسط سخنگوی فراجا منتشر شده است، بیندازیم. طبق این آمار، تنها در چهار ماه اول سال 1401 حدود 20 هزار خودرو به‌سرقت رفته است!

در اینجا این سوال مطرح می‌شود که اگر روش‌های سنتی مثل قفل فرمان، دزدگیر، قفل پدال و… می‌توانستند امنیت خودرو را %100 تضمین کنند، پس چطور این تعداد ماشین در مدت زمان بسیار کوتاهی به‌سرقت رفته‌اند؟

خوشبختانه سیستم‌های تکنولوژی محور به کمک رانندگان و صاحبان خودرو آمده‌اند. نسل جدید ردیاب‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای بالا بردن امنیت وسیله‌ی نقلیه‌ی شما است. این ردیاب‌ها با قابلیت‌های متنوعی که دارند، علاوه بر اینکه امنیت خودرو، موتورسیکلت و کامیون شما را تضمین می‌کنند، امکان کنترل از راه دور ماشین و نظارت دقیق و دائمی بر روی عملکرد آن را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. فقط کافی است که دستگاه کوچک ردیاب را بر روی ماشین خود نصب کنید تا تمام امکانات جذاب نسل جدید ردیاب‌ها در دسترس شما قرار گیرد.

تکنولوژی ردیاب‌ خودرو، به‌کلی تغییر کرده است

در گذشته‌ای نه‌چندان دور، تمام قابلیت‌های ردیاب خودرو در یک چیز خلاصه می‌شد: ردیابی موقعیت جغرافیایی خودرو. اما اکنون، ردیاب‌ها با تکنولوژی‌های جدید، مجموعه‌ای از کاربردی‌ترین و متنوع‌ترین امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. امروزه، ردیابی لحظه‌ای، کوچک‌ترین قابلیت یک ردیاب به‌حساب می‌آید. کنترل، عیب‌یابی و خاموش‌کردن خودرو از راه دور، دریافت هشدار در مواقع اضطراری و…، از جمله ویژگی‌های جذابی هستند که به کمک صاحبان خودرو آمده‌اند تا بخش قابل توجهی از دغدغه و نگرانی‌های آن‌ها را در ارتباط با خودرو یا هر وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگری را از بین ببرند.

ردیاب ایگل با تکنولوژی جدید، بهترین انتخاب برای کنترل امنیت خودرو

ایگل، یکی از بزرگ‌ترین و باتجربه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی ردیاب در مدل‌های مختلف و با قابلیت‌های متنوع است. ردیاب‌ ایگل %100 تولید داخل بوده و در به‌روزترین و پیشرفته‌ترین خطوط، تولید می‌شود. از جمله ویژگی‌های مهم و متمایزکننده‌ی ردیاب ایگل این است که برخلاف ردیاب‌های چینی موجود در بازار، توسط جوانان و کارشناسان ایرانی طراحی و تولید شده و سرورهای اختصاصی آن نیز، در داخل ایران قرار دارند. کارشناسان ایگل با تحقیقات گسترده‌ی بازار، تمام دغدغه‌ها و نگرانی‌های رانندگان و صاحبان خودرو را شناسایی کرده و با توسعه‌ی مستمر، بهترین و به‌روزترین محصولات را برای مشتریان تولید کرده است.

آنچه ردیاب ایگل را از سایر رقبای خود متمایز می‌کند استفاده از دانش و تجربه‌ی 12 ساله‌ی شرکت مادر خود، یعنی گروه دلفین، است. گروه دلفین با بیش از 12 سال فعالیت موفق در حوزه‌های مدیریت هوشمند ناوگان و خودروهای متصل، توانسته از تجربیات خود در زمینه‌ی طراحی و تولید ردیاب‌های شخصی نیز استفاده کرده و محصولاتی را مطابق با نیاز مشتریان طراحی کند.

ردیاب ایگل، قابل نصب بر روی انواع خودرو، موتور سیکلت و ماشین سنگین

امروزه نصب ردیاب بر روی انواع وسایل نقلیه، امری ضروری و حتی می‌توان گفت الزامی است. اکنون که قیمت هر یک از این وسایل نقلیه به‌طور چشم‌گیری افزایش پیدا کرده و هزینه‌های تعمیر و نگهداری نیز به‌شدت بالا رفته است، بهترین زمان برای انتخاب ردیابی با قابلیت‌های کاربردی است تا هزینه‌های اضافی را حذف کرده و بخش قابل توجهی از دغدغه‌های شما را نیز برطرف کند. اگر شما هم به‌دنبال چنین ردیابی هستید، ایگل بهترین گزینه برای شما است. ردیاب خودرو ایگل با ابعاد بسیار کوچک و امکاناتی کاربردی، قابل نصب بر روی انواع موتورسیکلت، ماشین سنگین و خودروی داخلی و خارجی است.

ردیاب ایگل، مجموعه‌ای کامل از قابلیت‌های کاربردی

شاید تا همین چند سال پیش برای کسی باورپذیر نبود که روزی فرا خواهد رسید که یک دستگاه کوچک ردیاب، امکان نظارت مستمر بر عملکرد و امنیت، عیب‌یابی و خاموش کردن خودرو از راه دور، برقراری ارتباط صوتی با داخل کابین و… را در اختیار کاربران قرار دهد!

همه‌ی این قابلیت‌ها تنها بخشی از امکاناتی ردیاب ایگل است. شما می‌توانید بنابر نیاز، هدف و بودجه‌ی خود، یکی از انواع متنوع ردیاب خودرو، ردیاب موتور سیکلت و  ردیاب ماشین سنگین را انتخاب کرده و از قابلیت‌های کاربردی آن، بهره‌مند شوید. در ادامه، امکانات ردیاب ایگل را به‌طور کلی بررسی می‌کنیم.

1. کنترل دقیق و از راه دور

انواع ردیاب ایگل، امکانات متنوعی را برای کنترل و نظارت دقیق و مستمر بر روی ماشین، موتورسیکلت و کامیون، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فرقی ندارد که شما چقدر از وسیله‌ی نقلیه‌‌ی خود فاصله دارید. شما در هر زمان و مکانی می‌توانید با کمک اپلیکیشن همران (اپلیکیشن ردیاب ایگل) نظارت دائمی بر روی آن داشته باشید. از جمله امکاناتی که ردیاب ایگل برای کنترل دقیق و از راه دور در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • • ردیابی لحظه‌ای موقعیت جغرافیایی
  • • نمایش مسیرهای پیموده شده
  • • ارائه‌ی گزارشات متنوع و کاربردی
  • • ارسال هشدار در مواقع اضطراری

اما این امکانات تنها برای ردیاب خودرو خلاصه نمی‌شود. ردیاب موتور سیکلت و ردیاب کامیون ایگل نیز تمام قابلیت‌های کاربردی کنترل و نظارت از راه دور را در اختیار کاربران قرار می‌هد.

2. مقابله با سارقین و افزایش امنیت

اگر شما هم قصد نصب ردیاب بر روی خودروی خود را دارید، احتمالا یکی از مهم‌ترین دلایل شما بالابردن امنیت خودرو و مقابله با سارقین است. ردیاب خودرو، کاربردی‌ترین قابلیت‌های افزایش امنیت را در اختیار رانندگان و صاحبان خودرو قرار می‌دهد. از جمله قابلیت‌هایی که انواع ردیاب خودرو ایگل برای افزایش امنیت ماشین در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • • خاموش کردن خودرو از راه دور
  • • فیلم‌برداری از وقایع جاده‌ای و کابین
  • • برقراری ارتباط صوتی با کابین خودرو
  • • برقراری تماس اضطراری با دکمه‌ی SOS

3. نظارت بر سلامت وسیله‌ی نقلیه

عیب‌یابی (دیاگ) خودرو از راه دور یکی از پیشرفته‌ترین امکانات ردیاب خودرو ایگل است. با کمک این قابلیت کاربردی می‌توانید از مشکلات و خطاهای ECU خودروی خود، به‌موقع مطلع شوید و با اقدام سریع، از تعمیرات پرهزینه و زمان‌بر جلوگیری کنید. ردیاب ایگل با کابل OBD به ECU خودرو و ماشین سنگین شما متصل و کدهای خطای خوانده شده را بر روی اپلیکیشن همران، به شما نمایش می‌دهد.

در نهایت اینکه

پیشرفت سریع تکنولوژی و فناوری باعث شده است تا در سیستم‌های مورد استفاده برای بالا بردن امنیت خودرو و مقابله با سارقین نیز تغییرات عظیمی ایجاد شود. دوره‌ی ردیاب‌های قدیمی که تنها قابلیت ردیابی ماشین را داشتند به سر رسیده و اکنون زمان استفاده از نسل جدید و به‌روز ردیاب‌ها فرارسیده است. ردیاب ایگل یکی از پیشرفته‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار است که مجموعه‌ای جذاب از امکانات کاربردی را در اختیار رانندگان و صاحبان خودرو، موتورسیکلت و ماشین سنگین قرار می‌دهد. اگر شما هم تمایل دارید با انواع ردیاب ایگل بیشتر آشنا شوید، می‌توانید به وب‌‌سایت ایگل مراجعه و یا با شماره‌ی زیر تماس بگیرید.

وب‌سایت ایگل: tragle.shop

شماره تماس: 03133389802

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)