حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پسوند “اولترا” در خانواده آیفون ۱۶ اپل استفاده خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

سامسونگ با سری گلکسی S20 تصمیم گرفت نام عضو جدید خانواده پرچمدار خود را Ultra بگذارد. به این ترتیب بهترین سخت‌افزار دوربین و پریمیوم‌ترین پرچمداری که از این برند می‌توانستید بخرید باید پسوند اولترا می داشت. اپل در مقابل پسوند Pro Max را دارد. بر اساس یک گزارش معتبر گفته می شود که پسوند “اولترا” در خانواده آیفون ۱۶ اپل استفاده خواهد شد.

آیفون ۱۶ اولترا

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل روزی نام گوشی رده بالای خود را از “Pro Max” به “Ultra” تغییر خواهد داد. این امر ضروری است زیرا گفتن آن بسیار ساده تر است و با استراتژی نامگذاری اپل مطابقت دارد.

اپل واچ و تراشه های مک این برند با نام Ultra عرضه می شوند. گورمن اکنون در آخرین خبرنامه Power On ادعا می‌کند که اپل می‌تواند آیفون گران‌تری را بالارده‌تر از هر دو مدل پرو عرضه کند.

این بدان معنی است که آیفون‌های پریمیوم این برند می توانند یک مدل Pro، یک مدل Pro Max و یک مدل Ultra باشند. آن‌ها فکر می کنند که این اتفاق در خانواده آیفون ۱۶ رخ خواهد داد.

آیفون ۱۶ اولترا برای اوج عملکرد اپل

تیم کوک مدیر عامل اپل، به سرمایه گذاران گفت که مشتریان حاضرند پول زیادی را برای داشتن بهترین آیفونی که می توانند داشته باشند، خرج کنند. این نشان می‌دهد که نسخه‌های لوکس‌تر آیفون هم عرضه می‌شوند.

کوک به پرسشی درباره دوام افزایش میانگین قیمت فروش آیفون واکنش نشان می داد. به هر حال گران‌ترین آیفون اپل از ۱۱۵۰ دلار در سال ۲۰۱۷ به ۱۶۰۰ دلار در سال ۲۰۲۲ رسیده است.

آیفون X با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی در سال 2017 با قیمت 1150 دلار در دسترس بود و اکنون آیفون ۱۴ پرو مکس ۱ ترابایت به قیمت 1600 دلار به فروش می رسد.

کوک در مورد افزایش قیمت آیفون گفت:

“من فکر می کنم مردم مایلند که واقعاً هزینه بدهند تا بهترین چیزی را که می توانند را به دست آورند.”

کوک می‌گوید اگر آیفون‌های جدید ویژگی‌های جدید و منحصر به فردی داشته باشند، افزایش قیمت منطقی است. با این حال، او نمی گوید که آیا او برنامه افزایش قیمت در آینده را دارد یا خیر.

اپل به صورت داخلی در مورد ارتقاء مدل برتر سری آیفون خود صحبت کرده است. همچنین، در حال حاضر کارهای بیشتری برای تمایز نسخه های پرو خود نسبت سایر آیفون ها انجام داده است تا مشتریان را تشویق کند پول بیشتری خرج کنند.

اپل از جنس بدنه، پردازنده‌ها و دوربین‌های مختلفی برای تعریف بیشتر سطوح محصول استفاده می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کاربران برای یک آیفون ۱۶ اولترا چقدر خواهند پرداخت؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اپل هم میزنه اولترا رو ولی خب …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)