حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ناتینگ فون ۲ پیشرفته‌تر و متمرکز بر تجربه نرم افزار خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

هفته گذشته برای شما نوشتیم که ناتینگ فون ۲ امسال عرضه می شود. این تقریبا یک موضوع واضح بود اما تایید رسمی آن و تاکید بر حضور در بازار امریکا از جمله موارد قابل توجه دیگر است. به نظر می‌رسد که Nothing Phone 2 از نسل قبلی خود باید بالارده‌تر باشد اما چقدر، مشخص نیست. به صورت رسمی اعلام شده که ناتینگ فون ۲ پیشرفته‌تر و متمرکز بر تجربه نرم افزار خواهد بود.

ناتینگ فون ۲

به گفته پی یو، بنیانگذار برند ناتینگ، گوشی Nothing Phone (2) در سال جازی عرضه خواهد شد. وی همچنین در خصوص ویژگی های جدیدی که این دستگاه به همراه خواهد داشت، اظهار نظر کرده است.

به گفته پی یو، گوشی Nothing Phone (2)، «پیشرفته‌تر» از مدل نسل اول خواهد بود و نرم‌افزار یکی از «تمرکزهای اصلی» آن است. پی یو همچنین چگونگی مقایسه ناتینگ فون ۱ و ۲ می‌گوید:

«طی ۷ تا ۹ سال گذشته، تراشه‌های موبایل واقعاً تقویت شده‌اند. من از معرفی Nothing Phone (2) به عنوان تلفن پرچمدار خودداری می کنم زیرا باعث می شود مردم فکر کنند که Nothing Phone (1) یک پرچمدار نیست. در میان محصولات برند ناتینگ، موبایل ناتینگ فون ۱ برای ما بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل من برای توصیف ناتینگ فون ۲ کلمه “premium” را انتخاب کردم، که یک ارتقاء پیشرفته تر بوده، اما به همان اندازه تلفن (1) پرچمدار است.”

ما از این صحبت چنین برداشت می کنیم که احتمالا ناتینگ فون ۲ هم مانند ناتینگ فون ۱ حداقل از نظر تراشه، یک دستگاه میان رده با تراشه سری ۷ اسنپدراگون خواهد بود. حال این‌که وی بخواهد دستگاهی مجهز به این تراشه را “پرچمدار” بخواند، میل خودش است!

همچنین پریمیوم‌تر شدن آن شاید مربوط به عملکرد دوربین یا ویژگی‌های جانبی باشد.

ناتینگ فون ۲ بازار امریکا را هدف می گیرد

پی یو در ادامه ادعا می کند که این شرکت به محصول جدید خود اولویت بالایی خواهد داد. همچنین گوشی Nothing Phone (2) اواخر امسال در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

“ما در مورد بازار ایالات متحده هیجان زده هستیم زیرا این کشور یک کشور بزرگ است. اگر به فروش هدست‌های ما نگاه کنید، حدود یک سوم آن‌ها در ایالات متحده فروخته شده‌اند، اگر گوشی را در ایالات متحده عرضه نکنیم، احتمالاً یک سوم فروش خود را از دست خواهیم داد.”

پی یو همچنین فاش کرد که ناتوانی Nothing در برآورده کردن معیارهای انطباق و یکپارچگی برای فروش تحت اپراتورهای مخابراتی عامل اصلی شکست قبلی شرکت در ایالات متحده بود.

وقتی تلفنی را برای ایالات متحده می‌سازید، باید با شرکت‌های مخابراتی کار کنید تا برخی از ویژگی‌های آن‌ها را در سیستم عامل خود تأیید کرده و ادغام کنید. ناتینگ قبلاً منابع لازم برای انجام این کار را نداشت، اما اکنون ما دارد.

تعداد کارکنان Nothing از زمان تأسیس شرکت در سال 2021 از 200 به 400 نفر افزایش یافته است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که ناتینگ فون ۲ می‌تواند موفق باشد یا مثل نسل اول خودش یک هایپ بیش از حد می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)