حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برترین برندهای تولید کننده مکعب روبیک

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در طی سال های گذشته شرکت های بسیار زیادی اقدام به تولید انواع روبیک کرده اند که هر کدام با ویژگی های خاصی شناخته می شوند. با اینکه مکعب روبیک در کشور مجارستان اختراع شد، تمام شرکت های تولید و طراحی مکعب روبیک در کشور چین مشغول به فعالیت می باشند. در هنگام تهیه و خرید مکعب روبیک یکی از فاکتورهای بسیار مهم و تاثیر گذار، برند و شرکت تولید کننده آن می باشد.

متریال و تکنولوژی های استفاده شده توسط هر برند متفاوت می باشد. هر کدام از برند ها تمرکز خود را بر روی زمینه ی خاصی از تولید مکعب روبیک قرار داده اند. به عنوان مثال برخی از کمپانی ها روبیک های بسیار خاص و متفاوت تولید میکنند و در مقابل برخی از کمپانی ها تمرکز خود را بر مکعب روبیک های سرعتی گذاشته اند. در ادامه برخی از معروف ترین شرکت های تولید مکعب روبیک را بررسی می کنیم.

مکعب روبیک گنز یا GAN Cube

این برند، یکی از معروف ترین کمپانی های تولید مکعب روبیک می باشد که تمرکز اصلی خود را بر تولید مکعب روبیک های سرعتی و مسابقاتی گذاشته است. بدون شک یکی از اصلی ترین انتخاب هر یک از قهرمانان جهان در زمینه حل سرعتی مکعب روبیک، برند گنز می باشد. غالبا هر تکنولوژی که در صنعت تولید مکعب روبیک استفاده می شود توسط برند گنز طراحی و معرفی شده است. در گذشته این برند تنها مکعب روبیک 3*3 سرعتی تولید می کرد و به مرور طراحی و تولید تعداد محدودی از مدل های مختلف مکعب روبیک را آغاز کرد و به همین دلیل تمام طراحی ها و تولیدات این برند بسیار خاص و حرفه ای هستند.

مکعب های روبیک تولید شده توسط برند گنز در میان کیوبرهای حرفه ای به طول عمر و دوام بسیار بالا معروف است و به شرط رسیدگی و روغن کاری، تا مدت ها بدون تغییر و افت عملکرد باقی می مانند. همانطور که مطرح شد متریال و تکنولوژی های مورد استفاده شرکت گنز بهترین های این صنعت می باشند همچنین طول عمر قطعات بسیار بالا می باشد و به همین دلیل برای خرید مکعب روبیک های این برند باید هزینه بیشتری نسبت به سایر برند ها پرداخت کنید.
برند مانسترگو (Monster Go) زیر مجموعه اقتصادی برند گنز بوده و با تکنولوژی های محدود و هزینه کم، به تولید و عرضه محصولات گنز مشغول است.

مکعب روبیک کای وای یا QiYi:

یکی از برندهای مطرح و معروف در صنعت تولید مکعب روبیک، شرکت کای وای می باشد. مکعب روبیک های تولید شده در این شرکت بسیار با دوام، با گردش سطوح بسیار نرم و سریع و با هزینه کم و اقتصادی عرضه می شوند. کالکشن تولیدی این شرکت بسیار متنوع بوده و اکثر مدل های مکعب روبیک را تولید می کند.

برند Xman Design یکی از زیر مجموعه های اصلی شرکت گنز می باشد. در خط تولید های این شرکت، مکعب روبیک های بسیار سرعتی و مخصوص مسابقات تولید می شوند. در نتیجه مکعب روبیک هایی که تحت این برند تولید می شوند، عملکرد و امکانات کامل تر و بهتری دارند.

مکعب روبیک مویو یا MoYu:

شرکت مویو یکی از تولید کننده های مکعب روبیک است که هم روبیک های سرعتی-مسابقاتی بسیار با کیفیت و هم روبیک های کلکسیونی بسیار خاص تولید می کند. در سبد محصولات این شرکت بسیاری از انواع روبیک های مکعبی شکل، حجمی، رنگی، حجمی-رنگی، مدل های خاص و همچنین دسته مکعب روبیک های مسابقاتی را می توان مشاهده نمود. به این ترتیب می تواند یکی از انتخاب های اصلی افراد کلکسیون دار باشد.

شرکت مویو یکی از تولید کنندگان مکعب روبیک است که تکنولوژی مگلو را علاوه بر مکعب روبیک 3*3 در سایر انواع مکعب روبیک های خود مانند اسکوب استفاده کرده است.
مکعب روبیک های تولید شده با نام مویو میلانگ، مربوط به زیر مجموعه اقتصادی برند مویو بوده و در عین اقتصادی بودن معمولا عملکرد راضی کننده ای به همراه دارند.

مکعب روبیک یوکسین یا YuXin:

شرکت یوکسین در سال های فعالیت خود تلاش کرده تا روبیک های اقتصادی و با قیمت مناسب را برای طرفداران خود تولید کند. یکی از زمینه هایی که شرکت یوکسین در آن تلاش زیادی انجام داده است، طراحی و تولید روبیک های بزرگ و یا به اصطلاح Big Cube است.

مکعب روبیک فانکسین یا FanXin:

انواع روبیک تولید شده توسط شرکت فانکسین عموما قیمت مناسبی دارد و روبیک های کلکسیونی خاصی را در سبد فروش خود قرار داده است. طراحی روبیک های کمپانی فانکسین بسیار خاص بوده و دقیقا مطابق با خواسته و سلیقه افراد خاص پسند و علاقه مند به جمع آوری کلکسیون می باشد.

مکعب روبیک لن لن یا LanLan:

طراح های شرکت لن لن از سلیقه ی بسیار خاصی برخوردار می باشند. زیرا تمام محصولات تولید شده توسط شرکت لن لن خاص، کلکسیونی و با حل متفاوت می باشند. پس اگر دنبال مدل های متنوع و سخت مکعب های روبیک می گردید محصولات شرکت لن لن را از دست ندهید.

تا کنون این شرکت اقدام به تولید مکعب روبیک های کلاسیک و معمولی نکرده است. در سبد محصولات شرکت لن لن سخت ترین و جذاب ترین مکعب های روبیک مانند انواع روبیک های دنده ای خاص، حجمی های خیره کننده و رنگی های متفاوت را می توان یافت.

مکعب روبیک شنگ شو یا Shengshou:

از برند شنگ شو می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده مکعب روبیک یاد کرد. سال های زیادی است که طراح های شرکت شنگ شو به طراحی و تولید روبیک های کلاسیک مشغول هستند. محصولات شرکت شنگ شو عموما میان رده بوده و در میان افراد مبتدی از محبوبیت ویژه ای دارد.

برندهای مکعب روبیک در ایران

یکی از مهم ترین موارد در تهیه ، خرید و قیمت روبیک ، فروشنده و خدمات ارائه شده توسط این فروشنده است. در ادامه برخی از فاکتورهای مهم در گزینش فروشنده مکعب روبیک را به اختصار توضیح داده شده است.

واردات و عرضه روبیک:

برند های اصلی تولید مکعب روبیک تنها در کشور چین هستند و این محصول وارداتی است. به همین منظور وارد کننده و فروشنده آن در سلامت و اصالت محصول حائز اهمیت می باشد. فروشگاه روبیک دات آی آر به عنوان مرجع اصلی واردات و عرضه انواع مکعب روبیک در سراسر کشور شناخته می شود. تمامی محصولاتی که توسط فروشگاه روبیک دات آی آر توزیع و عرضه می شوند به صورت مستقیم از کشور چین و از تولید کنندگان اصلی تهیه می شوند.

سلامت مکعب روبیک:

تمامی محصولات عرضه شده توسط فروشگاه روبیک دات آی آر، دارای گارانتی سلامت محصول در هنگام تحویل هستند و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا نقص در هنگام تحویل، توسط مجموعه بررسی می شود و در زمان تعیین شده توسط فروشگاه روبیک دات آی آر بر طرف می شود. تمام شرایط و ضوابط مرجوعی و بازگشت کالا در سایت مجموعه روبیک  دات آی آر مطرح شده است.

روش های خرید مکعب روبیک:

تست مکعب روبیک و بررسی نرمی-پایداری آن یکی از گزینه هایی است که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر انتخاب و خرید مکعب روبیک بگذارد. به منظور سهولت در انتخاب، فروشگاه روبیک دات آی آر امکان تست و بررسی انواع مکعب های روبیک را در فروشگاه حضوری خود فراهم کرده است تا کیوبرها و سایر فروشندگان بتوانند از نزدیک کیفیت ساخت و عملکرد هر یک از انواع روبیک را مشاهده کنند.
علاوه بر فروش حضوری، به منظور دسترسی از سراسر کشور، امکان خرید آنلاین و تلفنی نیز در فروشگاه روبیک دات آی آر فراهم شده است. کیوبرها و سایر فروشندگان مکعب روبیک به منظور تهیه انواع مکعب روبیک می توانند با مراجعه به سایت rubik.ir علاوه بر مشاهده محصولات، سفارشات خود را ثبت کنند. یکی از امکانات کاربردی موجود در سایت فروشگاه آنلاین روبیک دات آی آر، وجود ویدئوی تست و بررسی هر یک از محصولات در صفحه مربوط به آن است که به کمک این امکان می توان انواع و اقسام مکعب های روبیک را از نظر کیفیت و عملکرد با یکدیگر بررسی کرد. مکعب روبیک هایی که توسط فروشگاه آنلاین روبیک دات آی آر تهیه می شوند را می توان از طریق ارسال با پست و پیک در اسرع وقت دریافت کرد.

تنوع مکعب روبیک:

فروشگاه روبیک دات آی آر به عنوان مرجع اصلی خرید مکعب روبیک در ایران، دارای بزرگ ترین و کامل ترین کلکسیون انواع و اقسام روبیک های معرفی شده می باشد. تمام برندهای مطرح شده در قسمت های قبل را می توان در این مجموعه تهیه و مشاهده نمود و از اطمینان این محصولات اطمینان کامل داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات