حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ انتظار دارد فروش سری گلکسی S23 تا ۱۰ درصد بیشتر از سری گلکسی S22 باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ برای فروش سری گلکسی S23 در سال جاری پر از خوش‌بینی است و رشد حداقل 10 درصدی را نسبت به گلکسی S22 پیش بینی می کند. این انتظار برمبنای ویژگی های جدید مدل اولترا مانند دوربین 200 مگاپیکسلی و سرعت پردازش بالاتر آن است.

احتمال افزایش فروش سری گلکسی S23

طبق تحقیقات بازار، فروش 11 ماهه سری گلکسی S22 به 23.79 میلیون دستگاه رسیده است. این نشان می دهد سامسونگ محدوده فروش 26 تا 30 میلیون دستگاه را با گلکسی S23 هدف قرار داده است.

رئیس سامسونگ MX آقای Roh همچنین اظهار داشت که برای تایید اهداف فروش خاص هنوز خیلی زود است زیرا ممکن است بر اساس شرایط، بازار به شدت تغییر کنند.

سامسونگ نسبت به گلکسی اس 23 اولترا که گل سرسبد سری گلکسی اس 23 است، بسیار مطمئن ظاهر شد. آقای Roh پیش بینی می کند که Galaxy S23 Ultra بیش از ۵۰ درصد از کل فروش را به خود اختصاص دهد.

گلکسی اس ۲۳ اولترا

گلکسی اس ۲۳ اولترا

وی همچنین افزود که سری گلکسی اس 22 که سال گذشته عرضه شد، با وجود شرایط چالش برانگیز بازار مانند محدودیت های عرضه، بیش از 40 درصد از کل فروش را به ثبت رساند. البته دقیقا مشخص نمی‌کند ۴۰ درصد چه مقداری را چون قطعا ۴۰ درصد فروش کل سامسونگ موبایل نیست. شاید منظور آن سهم گلکسی اس ۲۲ اولترا از فروش خانواده گلکسی اس ۲۲ باشد.

امسال سامسونگ توجه و تمرکز خود را به سمت افزایش فروش گوشی‌های هوشمند پریمیوم خود معطوف خواهد کرد. با توجه به اقتصاد نامطمئن جهانی و کاهش هزینه‌های عموم مصرف‌کننده برای این بازارها، سامسونگ پیش بینی می کند که تقاضای کاربران متمول‌تر برای محصولات درجه یک نه تنها در کشورهای توسعه یافته بلکه در بازارهای در حال توسعه در سراسر جهان افزایش یابد.

بسیار جالب خواهد بود که ببینیم سامسونگ چگونه در سال 2023 با سایر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند پریمیوم مانند اپل رقابت می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سری گلکسی S23 به افزایش فروش ۱۰ درصدی برسد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)