حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود آهنگ زنگ ۲۰۲۳ سامسونگ گلکسی اس ۲۳ 🎶 دانلود نسخه جدید Over The Horizon

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

آهنگ زنگ یا Ringtone یکی از شاخصه‌های هر برند است. با شنیدن صدای آن باید بلافاصله متوجه شوید که این گوشی چه برندی است. سامسونگ مدت زیادی است که آهنگ زنگ Over The Horizon را به روز می‌کند. آخرین بار با ارائه آهنگ زنگ گلکسی S21 بود که این اتفاق افتاد و حالا در گلکسی S23 شاید یک به‌روزرسانی هستیم. پیش از عرضه رسمی Galaxy S23 و به صورت رسمی این قطعه موسیقی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید آهنگ زنگ ۲۰۲۳ سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳  را دانلود کنید و ویدیوی آن را ببینید.

آهنگ زنگ ۲۰۲۳ سامسونگ

سامسونگ سری گلکسی اس 23 خود را اواخر امروز و در گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ عرضه می کند. طبع سنت این شرکت، نسخه جدیدی از آهنگ زنگ “Over The Horizon” منتشر شده است. نسخه امسال با Yaeji، یک هنرمند کره‌ای تبار ساکن آمریکا، برای جشن گرفتن “نگاه مثبت و خوش بینی در دنیای در حال تکامل” توسعه یافته است.

هنرمند کره‌ای Yaeji

هنرمند کره‌ای Yaeji

تم آهنگ «Over The Horizon» همراه با هر سری جدید گلکسی اس دوباره تازه می‌شود اما صدای کلیدی خود را حفظ می‌کند. هدف این است که آهنگ زنگ سامسونگ با صداهای پرطرفدار هر سال سازگار شود.

اگر مشتاق هستید که جدیدترین آهنگ زنگ سامسونگ را زودتر از هر کسی داشته باشید، می‌توانید آن را از لینک زیر و از ترنجی دانلود کنید:

🎶🎵 دانلود آهنگ زنگ ۲۰۲۳ سامسونگ با لینک مستقیم 🎵🎶

هنرمند کره ای Yaeji در سال 2017 با آهنگ “Raingurl” محبوب شد و اکنون انتظار می رود اولین آلبوم خود را با نام “With a Hammer” و ماه آینده منتشر کند. همکاری با سامسونگ او را در کانون توجه جدیدی قرار می دهد و به افراد بیشتری اجازه می دهد تا با سبک موسیقی منحصر به فرد او ارتباط برقرار کنند.

سامسونگ می گوید:

در این مشارکت، نوازنده از تلفیقی از عناصر الکترونیکی استفاده کرد و نسخه‌ای بازیگوش ساخت که “احساس جهانی امید و شادی را برمی انگیزد و ما را به تصور و خوش بین بودن به آنچه در آن سوی افق است دعوت می کند”

شما همچنین می‌توانید ویدیو این آهنگ زنگ جدید سامسونگ را از اینجا مشاهده کنید:

نظر شما درباره آهنگ زنگ جدید Samsung چیست؟

تماشای پخش زنده گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ : رونمایی گلکسی S23 و دیگر محصولات سامسونگ

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

عجیب بود

دانلود کردم بزارم زنگ آهنگ گوشیم ولی حس خوبی نداشتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)