حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشای پخش زنده گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ : رونمایی گلکسی S23 و دیگر محصولات سامسونگ

بالاخره به ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ رسیدیم و نوبت به Galaxy Unpacked 2023 سامسونگ است. در این رویداد سری پرچمدار گلکسی S23 و لپتاپ‌های گلکسی بوک ۳ معرفی خواهند شد. اگر به این مراسم علاقه دارید می‌توانید به تماشای پخش زنده گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ بنشینید. برای تماشای این مراسم چند راه وجود دارد.

تماشای پخش زنده گلکسی آنپکد ۲۰۲۳

گلکسی آنپکد ۲۰۲۳

گلکسی آنپکد ۲۰۲۳

رویداد Galaxy Unpacked 2023 امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. این مراسم پس از مدت‌ها با حضور حضار در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود. همچنین پخش آنلاین آن برای علاقه مندان و از ۳ طریق انجام می‌شود.

این سه روش شامل موارد زیر است:

  1. ۱- وب‌سایت سامسونگ
  2. ۲- صفحه یوتوب سامسونگ
  3. ۳- صفحه توییتر سامسونگ

روش اول بدون نیاز به فیلترشکن در دسترس است. روش دوم برای استریم بهتر روی هر سرعت اینترنت می‌تواند مفید باشد اما نیاز به فیلترشکن دارد. روش سوم هم در صورتی که توییتری هستید برای شما می‌تواند جذاب باشد.

معرفی دو مدل گلکسی اولترا سامسونگ

پیش از این رئیس بخش MX سامسونگ، دکتر TM Roh، یک پست وبلاگی را در سایت مطبوعاتی این شرکت منتشر کرد. این پست بیشتر بر نوآوری تلفن همراه، معنای نام تجاری Ultra در مجموعه گلکسی و چیزهای دیگری که انتظار دارید در چنین وبلاگی که پیش از برگزاری رویداد بزرگ این شرکت منتشر می‌شود، مشاهده کنید را به‌همراه دارد.

بااین‌حال، در میان تمام صحبت‌های تجاری در این وبلاگ، Roh به یک نکته جالب نیز اشاره می‌کند. در پایان وبلاگ، Roh بیان می‌کند که سامسونگ دو دستگاه از سری اولترا این شرکت را به‌نمایش خواهد گذاشت:

«در گلکسی آینده همه چیز در مورد دوربین، عملکرد و پایداری است. به همین دلیل است که سیستم دوربین درجه یک ما هوشمندتر شده، عملکرد ما قوی‌تر می‌شود و اتصال ما بدون تأخیر خواهد شد. Galaxy آینده ما عملکرد و کیفیت را بازتعریف می کند؛ به این ترتیب اعتماد شما را جلب می‌کنیم.»

اما این دو دستگاه مورد اشاره توسط مدیرعامل سامسونگ موبایل چیست؟ متأسفانه، وی اشاره دقیقی به نام این مدل‌ها نکرده است. در داخل وبلاگ، او در مورد چگونگی ادغام تجربه Note با Ultra از زمان S20 صحبت می‌کند. پیش از این انتظار می‌رفت که سری گلکسی S23 در طول این رویداد معرفی شود. بنابراین یکی از دستگاه‌ها حتما Galaxy S23 Ultra خواهد بود.

کمی پایین‌تر، Roh در مورد Galaxy Tab S8 Ultra صحبت می‌کند. این احتمال وجود دارد که دستگاه دوم مدل اولترا تبلت گلکسی با نام احتمالی Galaxy Tab S9 Ultra باشد. البته احتمال معرفی یک مدل اولترا در خانواده گلکسی بوک ۳ هم وجود دارد.

شما به تماشای پخش زنده این رویداد سامسونگ خواهید نشست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

مراسم بدی نبود

مراسم های سامسونگ رو دوست دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)