حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تجربه یک زندگی هوشمند و مدرن با قفل دیجیتال

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

زندگی هوشمند یکی از بهترین دستاوردهای دنیای مدرن و توسعه اینترنت اشیا است. راحتی بیشتر و در عین حال افزایش امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های زندگی هوشمند است. قفل دیجیتال بهترین ابزار برای افزایش امنیت کاربر و راحت کردن زندگی روزمره شما است.

قفل دیجیتال چیست؟

کافی است در اینترنت جستجو کنید و دنیایی از منابع را خواهید یافت که در مورد قفل دیجیتال، قفل هوشمند یا دستگیره درب دیجیتال نوشته شده است. افزایش روزافزون سایت‌های فعال در این زمینه نشان می‌دهد که قفل‌های دیجیتال و زندگی هوشمند در حال محبوب شدن و جذب کاربران هستند. اگر می خواهید پشت این کاروان بمانید و به سبک زندگی هوشمند بپیوندید، باید از دنیای لوازم خانگی دیجیتال بیشتر بدانید. تعداد دستگاه هایی که در مدیریت هوشمند و ابزار دقیق اینترنت اشیا مشارکت می کنند روز به روز در حال افزایش است.

امروزه همه چیز از دستگیره در گرفته تا چشمی های دیجیتال و حتی لوازم آشپزخانه مانند یخچال، اجاق گاز، قهوه ساز و حتی سیستم های تهویه مطبوع خانه مجهز به اینترنت اشیا هستند و می توانید از آنها برای هوشمندسازی خانه خود استفاده کنید. اما اولین چیزی که باید برای هوشمندسازی بخرید یک قفل هوشمند است. قفل دیجیتال یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل هوشمندسازی منزل است و زمانی که آن را در خانه خود تجهیز کنید، می توانید از مزایای بی شمار زندگی هوشمند بهره مند شوید.

قفل دیجیتال که گاهی اوقات دستگیره درب دیجیتال نیز نامیده می شود، یکی از محبوب ترین اجزای یک خانه هوشمند است. این ابزار مفید به شما کمک می کند تا امنیت خانه و درب ورودی خود را افزایش دهید، کار را برای شما و سایر اعضای خانواده آسان تر کرده و از دردسر حمل کلیدهای مکانیکی خلاص شوید.

قفل دیجیتال به سادگی بر روی درب منزل و در محل نصب قفل مکانیکی نصب می شود و با اتصال به اپلیکیشن مخصوص موبایل شما راه های مختلف دسترسی را در اختیار شما قرار می دهد. به راحتی می توانید نوع دسترسی به قفل را مشخص کنید و سطح دسترسی را برای سایر اعضا مشخص کنید. اکثر قفل های دیجیتال ضد هک هستند و سارقان نمی توانند تنها با فشار دادن آن وارد خانه شما شوند.

مزایای استفاده از قفل دیجیتال درب چیست؟

زندگی هوشمند و استفاده از لوازم خانگی هوشمند که از اینترنت اشیا استفاده می کنند، مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. در زیر تنها چند مورد از مزایایی که خرید و استفاده از قفل دیجیتال برای شما به ارمغان می آورد آورده شده است.

دستگیره دیجیتال آسان برای استفاده

هیچ چیز با سهولت استفاده از قفل دیجیتال قابل مقایسه نیست. هر کسی با هر سطحی از سواد دیجیتالی می تواند از سیستم ضبط دیجیتال استفاده کند. از طرف دیگر، ورود به یک ساختمان با قفل دیجیتال بسیار آسان خواهد بود. تصور کنید از سر کار برگشته اید و روز سخت و پرمشغله ای را پشت سر گذاشته اید.

دستان شما پر است و برای باز کردن در و ورود به خانه، باید تمام کیف و وسایل خرید خود را زمین بگذارید و کلید را در قفل بچرخانید تا باز شود. اگر خوش شانس هستید و کلید را فراموش نکنید! اما اگر درب ورودی ساختمان شما مجهز به دستگیره دیجیتال است، کافیست با استفاده از فناوری بلوتوث یا NFC به درب آن نزدیک شوید و یا به سادگی با انگشت در را فشار دهید. جذاب نیست؟

امکان همگام سازی قفل دیجیتال با سیستم خانه هوشمند

قفل دیجیتال هوشمند را می توان به سیستم کنترل خانه هوشمند یا اتوماسیون هوشمند متصل کرد. این عملکرد با استفاده از اینترنت اشیا ساخته شده است و به شما این امکان را می دهد تا با اتصال به سایر دستگاه های هوشمند و به صورت یکپارچه، سنسور درب هوشمند را کنترل کنید.

با قفل دیجیتال امنیت بیشتری را تجربه کنید

با نصب دستگیره دیجیتال می توانید از امنیت درب ورودی خود آسوده خاطر باشید. قفل دیجیتال کمک می کند که هیچ کس جز شما و افراد مجاز وارد درب ورودی نشوند و احتمال ورود غیرمجاز توسط سارقان نزدیک به صفر باشد. اکثر قفل های دیجیتال از سیستم شبه کد استفاده می کنند. این سیستم به شما کمک می کند تا از دانستن رمز عبور درب ورودی توسط اطرافیان خود جلوگیری کنید. از طرف دیگر، اکثر مدل‌های قفل دیجیتال با اتصال به اینترنت اشیا به تلفن شما متصل می‌شوند و حتی زمانی که در خانه نیستید، می‌توانید هشدارهای امنیتی را بر روی تلفن خود دریافت کنید و متوجه شوید که آیا فردی قصد نفوذ به شبکه شما را دارد یا خیر.

روش های مختلف و متنوع دسترسی

وقتی ورودی ساختمان را به قفل دیجیتال مجهز می کنید، دیگر مشکل داشتن کلید یا گم شدن آن را ندارید. قفل دیجیتال راه هایی را برای باز کردن در به شما ارائه می دهد و نیاز به کلید مکانیکی را از بین می برد. بسته به مدل قفلی که خریداری کرده اید، می توانید درب را با رمز عبوری مانند اثر انگشت، تلفن همراه، اسکن قرنیه یا اسکن کف دست باز کنید. شما می توانید روش های مختلفی را برای اعضای خانواده بسته به سطح مهارت و سواد آنها توضیح دهید. به عنوان مثال، اگر کودکی در خانه دارید که نمی‌تواند اعداد را به خاطر بسپارد یا وارد کند، می‌توانید به سادگی یک روش دسترسی به اثر انگشت تنظیم کنید تا فرزندتان بتواند با فشار دادن انگشت خود روی در، در را باز کند.

این ویژگی مزیت دیگری به شما خواهد داد. در موارد خاص می توانید برای افرادی که اعضای خانواده نیستند رمز عبور موقت تعیین کنید. به عنوان مثال، اگر مهمان دارید و مهمانان شما قبل از شما به خانه می آیند، نمی توانید نگران باشید. زیرا می توانید قبل از ورود خود یک رمز عبور موقت برای ورود به خانه تعیین کنید.

آلارم و هشدارهای امنیتی

دستگیره دیجیتالی مجهز به سنسورهای مختلفی است که می تواند امنیت شما را افزایش دهد و همچنین هشدار اقدام به نفوذ می کند. بسیاری از مدل‌های قفل دیجیتال مجهز به سنسور دما هستند و زمانی که دما از حد معینی فراتر رفت، زنگ هشدار را به صدا در می‌آورند، بنابراین شما می‌توانید در اسرع وقت پیش قدم شوید. اگر قفل دیجیتال شما قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را داشته باشد، زنگ هشدار نمایش داده می شود و می توانید با آتش نشانی تماس بگیرید تا حتی اگر خارج از خانه هستید، از یک حادثه ناگوار جلوگیری کنید.

ابزارهای هوشمند بزرگترین هدیه زندگی مدرن و توسعه اینترنت اشیا هستند که نه تنها می توانند راحتی کاربر را افزایش دهند، بلکه دستگاه های جدیدی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند. تجهیز خانه خود به دستگاه های هوشمند به شما این امکان را می دهد که سطح جدیدی از زندگی را تجربه کنید که به شما دید پرنده ای از زندگی آینده خود می دهد.

قبل از خرید دستگیره دیجیتال به این نکته توجه داشته باشید که مدل و نوع قفلی که انتخاب می کنید با انتظارات شما و عملکردی که از آن انتظار دارید مطابقت دارد تا در نهایت احساس خوبی نسبت به انتخاب خود داشته باشید و هوشمندانه از پیوستن به جریان زندگی لذت ببرید. کارشناسان قفل آریا در کنار شما هستند تا بهترین تصمیم را بگیرید و تجربه ای بی نظیر از خرید داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات