حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جدید محصولات MVM، آریزو و تیگو مدیران خودرو بهمن ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

مدیران خودرو با افزایش قیمت پله‌ای محصولات خود طی چند ماه اخیر سعی دارد تا قیمت کارخانه و بازار را به حداقل برساند. بهمن ۱۴۰۱ هستیم و لیست قیمت محصولات جدید مدیران خودرو اعلام شده است. قیمت جدید محصولات MVM، آریزو و تیگو مدیران خودرو بهمن ۱۴۰۱ افزایش بین ۷ تا ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو بهمن ۱۴۰۱

در لیست قیمت جدید منتشر شده برای محصولات MVM یا همان مدیران خودرو، قیمت جدید ۴ خودروی جدید را که برخی از آن‌ها در چند تیپ مختلف عرضه می شوند اعلام شده است.

قیمت جدید محصولات MVM بهمن ۱۴۰۱

قیمت جدید محصولات MVM بهمن ۱۴۰۱

همانطور که در جدول بالا می‌بینید، حداقل افزایش قیمت با ام وی ام ایکس ۲۲ دستی اتفاق افتاده است. این خودرو در بهمن ۱۴۰۱ و در کارخانه قیمت ۵۷۰ میلیون تومانی را دارد که نسبت به قبل خود ۳۸ میلیون‌تومان افزایش را شاهد است.

بیشترین افزایش قیمت برای تیگو ۷ است که از ۱ میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان به ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است و افزایش قیمتی ۷۶ میلیون تومانی را شاهد است.

در این بین تنها سدان مدیران خودرو در برند MVM یعنی آریزو ۵ توربو از قیمت ۸۱۹ میلیون تومانی به ۸۷۷ میلیون تومان می ‌رسد و افزایش قیمت ۵۸ میلیون تومانی را ثبت می‌کند.

توجه دارید که این قیمت‌ها اعلام شده توسط مدیران خودرو است و برای خرید از کارخانه معتبر است. قیمت‌های بازار کمی با این اعداد متفاوت است و احتمالا با این افزایش قیمت در کارخانه، افزایش داشته باشد.

نظر شما درباره قیمت جدید محصولات ام وی ام، آریزو و تیگو برای بهمن ۱۴۰۱ چیست؟

افزایش قیمت محصولات فونیکس، آریزو و تیگو مدیران خودرو بهمن ۱۴۰۱

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)