حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده از گوریلا گلس ویکتوس ۲ در گلکسی S23 تلویحا تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

موبایل‌های پشت و شیشه‌ای ما همواره یک استرس خاص شکستن را همراه ما کرده‌اند! به همین دلیل تولیدکنندگان تلاش می‌کنند تا محصولات خود را مقاوم‌تر کنند. شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ جدیدترین محصول کورنینگ است و قرار است که در جدیدترین پرچمدار سامسونگ استفاده شود. بله، به تازگی استفاده از گوریلا گلس ویکتوس ۲ در گلکسی S23 تلویحا تایید شده است.

گوریلا گلس ویکتوس ۲ در گلکسی S23

علیرغم رقابت شدید در بازار موبایل، سامسونگ همچنان از مزایای خاصی به عنوان برترین سازنده گوشی در جهان برخوردار است. این شرکت پیش از رقبای خود از پردازنده انحصاری اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد.

شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس ۲ کورنینگ معرفی شد: مقاومت بهتر در برابر سقوط

همچنین قرار است اولین استفاده کننده از شیشه مقاوم جدید Gorilla Glass Victus 2 برند Corning باشد. این اولین بار نیست که این برند کره‌ای محصول جدید کورنینگ را برای اولین بار استفاده می کند. این شرکت شیشه گوریلا گلس ویکتوس را برای اولین بار روی محصول خود عرضه کرد و سری گلکسی اس 22 هم اولین محصول با گوریلا ویکتوس پلاس بود. اکنون، سری گلکسی اس 23 قرار است Gorilla Glass Victus 2 را برای اولین بار استفاده کند.

کورنینگ در حال افزایش جاه طلبی خود در زمینه فناوری حفاظت از نمایشگر است. این بار و با Victus 2 می‌خواهد تا از افتادن گوشی، از جمله سقوط روی سطوح بسیار ناهموار، جان سالم به در ببرد.

همه ما می دانیم که مقاومت در برابر خراش مفید است، اما سقوط تهدیدی واقعی برای نمایشگر گوشی است. به گفته کورنینگ، فناوری جدید می‌تواند روی سطوحی مانند بتن تا ارتفاع 1 متری یا در صورت افتادن روی آسفالت تا ارتفاع 2 متری بدون مشکل بماند.

بدیهی است که Corning Gorilla Glass Victus 2 سنت ضد خش بودن را حفظ خواهد کرد. بنابراین مقاومت بیشتری در برابر افتادن به همراه یک مقاومت بهبود یافته در برابر خراش در تلفن‌های Galaxy S23 به ارمغان می‌آورد.

این فناوری جدید با 22 درصد از محتوای بازیافتی «پیش مصرف‌کننده» ارائه می‌شود و این به Corning نشان تأیید ادعای محافظت زیست‌محیطی را می‌دهد. اگرچه کورنینگ مستقیما به سری گلکسی اس 23 اشاره ای نکرد، اما تصور اینکه این فناوری با این دستگاه ها عرضه می شود، سخت نیست چرا که معاون و مدیر ارشد بازاریابی سامسونگ در مورد شیشه جدید بیانیه ای ارائه کرد:

“نسل بعدی تلفن های پرچمدار GALAXY ما اولین دستگاه هایی هستند که از شیشه گوریلا کورنینگ VICTUS 2 استفاده می کنند. آنها همزمان دوام بهتر و پایداری بهتری را ارائه می دهند.”

کورنینگ همچنین به “جدیدترین گوشی های گلکسی” اشاره کرد:

“ما مفتخریم که به همکاری طولانی خود با این برند ادامه می دهیم و جدیدترین نوآوری های ما نقشی حیاتی در تلفن های جدید گلکسی ایفا می کند.”

بدیهی است که با «تلفن های جدید گلکسی» یا «گلکسی های بعدی» به راحتی می توان فهمید که هر دو درباره سری گلکسی اس 23 صحبت می کنند. پرچمداران جدید چهارشنبه آینده یعنی ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ به طور رسمی معرفی خواهند شد. شیشه مقاوم جدید یکی دیگر از فناوری هایی است که از مزایای رقابتی این پرچمداران محسوب می شود. این گوشی ها همچنین دارای یک پردازنده منحصر به فرد SD8 Gen 2 و دوربین 200 مگاپیکسلی هستند.

نظر شما چیست؟ گوریلا گلس ویکتوس ۲ چقدر در خرید شما تاثیر خواهد داشت؟ البته این شیشه مقاوم همیشه در انحصار سامسونگ نخواهد بود اما به عنوان اولنی ارائه دهنده‌ آن ظاهر می شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)