حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سری گلکسی S23 سامسونگ در اروپا شاید افزایش داشته باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پنج روز پیش بود که قیمت خانواده گلکسی اس ۲۳ سامسونگ پیش از معرفی رسمی، لو رفت. این لیست قیمت لو رفته مربوط به بازار امریکا می‌شد. بر اساس آن لیست قیمت، افزایش قیمتی در محصولات پرچمدار ۲۰۲۳ سامسونگ انجام نمی‌شد. حالا در گزارش جدید می‌بینیم که قیمت سری گلکسی S23 سامسونگ در اروپا شاید افزایش داشته باشد.

قیمت سری گلکسی S23 سامسونگ در اروپا

سری گلکسی اس ۲۳

سری گلکسی اس ۲۳

شاید قیمت سری گلکسی اس ۲۳ در امریکا با قیمت نسل قبلی خودش یکسان بوده و افزایشی را ثبت نکند اما گویا بازارهای دیگر شاهد افزایش قیمت خواهند بود. اولین بار یک شایعه از استرالیا بود که افزایش قیمت سری Galaxy S23 را عنوان نمود و امروز قیمت های جدید برای سه گانه پرچمدار ۲۰۲۳ سامسونگ در اروپا به طور کلی تایید کننده این خبر بد است.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، قیمت مدل پایه گلکسی اس 23 حدود 100 یورو گران تر از مدل پایه گلکسی اس ۲۲ خواهد بود. معیار مقایسه قیمت ها در اینجا، قیمت های عرضه سری گلکسی اس ۲۲ در سال گذشته است.

قیمت مدل پایه گلکسی اس 23 پلاس با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 100 یورو گران تر از نسخه گلکسی S22 پلاس با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 150 یورو گران تر از مدل پایه Galaxy S22 Plus با 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

قیمت مدل پایه گلکسی اس 23 اولترا حدود 150 یورو گرانتر از مدل پایه Galaxy S22 Ultra خواهد بود، اما شما به جای 128 گیگابایت، امسال 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهید داشت. متاسفانه مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی S22 Ultra وجود نداشت که بخواهیم به صورت مستقیم قیمت را با گلکسی S23 Ultra مقایسه کنیم.

این بدان معناست که در ارزان‌ترین کشورهای منطقه یورو (به دلیل سطوح متفاوت مالیات بر ارزش افزوده)، مانند آلمان باید انتظار پرداخت ۹۴۹ یورو برای مدل پایه Galaxy S23 و ۱۳۹۹ یورو برای مدل پایه Galaxy S23 Ultra با ۸ گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشید. گلکسی اس 23 پلاس به احتمال زیاد در مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ۱۱۹۹ یورو خواهد بود.

از سوی دیگر، توییت یک منبع دیگر دارای تفکیک قیمت کامل برای بازار اسپانیا و برای همه انتخاب های هر ۳ مدل این خانواده است. البته اینجا مدل ۱ ترابایت را نمی‌بینیم زیرا ممکن است در انحصار فروش از طریق وب سایت رسمی سامسونگ باشد. تفاوت جزئی در مقایسه با آلمان همیشه وجود دارد و به احتمال زیاد به مالیات بر ارزش افزوده بالاتر در اسپانیا مربوط می شود.

اگر این گزارش صحیح باشد سامسونگ هم مانند بسیاری از شرکت‌ها، با ایجاد تورم بیشتر، به تورم پاسخ می‌دهد.

نظر شما درباره این قیمت ها چیست؟ فکر می کنید افزایش قیمت حدود ۱۰۰ یورویی برای خریداران این پرچمدارها چقدر اهمیت داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)