حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت خانواده گلکسی اس ۲۳ سامسونگ پیش از معرفی رسمی، لو رفت

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

کمتر از ۲ هفته تا رونمایی از خانواده Galaxy S23 فاصله داریم. با نزدیک شدن به این تاریخ، حجم زیادی از شایعات منتشر می شود. در جدیدترین گزارش قیمت خانواده گلکسی اس ۲۳ سامسونگ پیش از معرفی رسمی، لو رفته است. همچنین حداقل حافظه داخلی و حافظه رم این محصولات هم مشخص شد.

قیمت خانواده گلکسی اس ۲۳ سامسونگ

پس از انتشار قیمت سری گلکسی S23 در استرالیا، پست جدیدی در شبکه‌اجتماعی Reddit قیمت این سری در بازار ایالات متحده را از یک سند داخلی Verizon به ما نشان می‌دهد. خبر خوب برای خریداران خانواده گلکسی S23 در ایالات متحده این است که سامسونگ قیمت مدل های جدید را در مقایسه با سری S22 سال گذشته افزایش نخواهد داد. با توجه به این سیاست باید گفت که احتمالا بازارهای دیگر هم افزایش قیمت محسوسی را تجربه نکنند.

با نگاهی دقیق تر به سند فاش شده، “Samsung Diamond” اسم رمز داخلی سری گلکسی S23 است. حدس کم‌خطایی خواهد بود که بگوییم گلکسی اس ۲۳ مدل پایه با اسم رمز DM1، گلکسی اس ۲۳ پلاس با اسم رمز DM2 و گلکسی اس ۲۳ اولترا با اسم رمز DM3 شناخته می‌شوند.

قیمت خانواده گلکسی اس ۲۳ در امریکا

قیمت خانواده گلکسی اس ۲۳ در امریکا

قیمت گلکسی S23 مدل پایه از 799 دلار شروع می شود. شما برای مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این قیمت را خواهید پرداخت. سامسونگ همچنین یک مدل 8/256 گیگابایتی از S23 را ارائه خواهد کرد، اگرچه در لیست جزئیات قیمت ارائه نشده است.

سپس به قیمت گلکسی اس ۲۳ پلاس می‌رسید که از 999 دلار شروع می‌شود. اینجا اما شما برای شروع 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارید. این ۲ برابر حافظه داخلی بیشتر نسبت به گلکسی اس ۲۲ پلاس است اما در همان قیمت سال گذشته. در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی اضافی، سامسونگ مدل 8/512 گیگابایتی را نیز برای Galaxy S23 Plus ارائه خواهد کرد.

قیمت گلکسی اس ۲۳ اولترا از همان 1199 دلار سال گذشته شروع می شود. مدل پایه Galaxy S23 Ultra نیز از همان رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی بهره می‌برد. انتخاب بعدی این دستگاه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. البته مدل‌های ۱ ترابایتی هم قبلا در شایعات دیده شده اند که در این گزارش چیزی درباره آن‌ها وجود ندارد.

سری جدید گلکسی S23 سامسونگ در ۴ رنگ زیر عرضه می‌شوند:

۱- مشکی فانتوم

۲- کرم (طلایی)

۳- سبز

۴- اسطوخودوس (بنفش)

نظر شما درباره قیمت‌گذاری احتمالی سری گلکسی اس ۲۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

کاش قیمت مدل الترا یک مقداری مناسب تر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)