حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید فوری گیفت کارت‌

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

گیفت کارت که از کاربردی ترین ابزارهای دنیای مدرن امروز به شمار می رود در اصل نوعی از کارت‌ هدیه است که دارای میزان اعتبار مشخصی بوده و این اعتبار قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد. کاربران مختلف می توانند با خرید گیفت کارت از انواع خدمات، محصولات، برنامه ها و داده های شرکت های مختلف استفاده کنند.

گیفت کارت ها می توانند بهترین هدیه ممکن برای دانشجویان، گیمرها، نتورکرها و … باشند. می توان گفت تمامی شرکت های معتبر جهان برای رفاه بیشتر کاربران خود در نقاط مختلف کره زمین اقدام به طراحی و عرضه گیفت کارت های مختلف با کاربردهای متفاوت کرده اند و استفاده از این کارت ها هر روز بیشتر ترویج می شود.

گیفت کارت‌های پراستفاده در سراسر دنیا

شرکت های مختلف و متعددی همچون اسکایپ، سامسونگ، فیسبوک، آمازون، اسپاتیفای، ای بی، والمارت و … که از شهرت و اعتبار جهانی برخوردارند گیفت کارت های مختلفی عرضه می کنند اما تعدادی از این کارت های هدیه محبوبیا و استفاده های بیشتری دارند.

در حقیقت افراد مختلف می توانند با خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت، خرید گیفت کارت ریزر گلد از کمپانی Razer ، خرید گیفت کارت پلی استیشن از شرکت سونی،  خرید گیفت کارت اپل آیتونز از شرکت اپل، خرید گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل، خرید گیفت کارت استیم از کمپانی بزرگ VALVE  و خرید انواع گیفت کارت های دیگر از محصولات، خدمات و برنامه های مختلف این شرکت ها استفاده کنند.

گیمرها می توانند با خرید گیفت کارت‌های مختلف و استفاده از آنها اقدام به خرید جم انواع بازی ها، خرید  گیفت کارت یوسی پابجی موبایل و … کرده و سطح مهارت های خودشان را ارتقا بدهند و از تمامی آیتم ها و آپشن های بازی ها استفاده کنند.

خرید فوری Giftcard

بستر گسترده گیفت کارت ها باعث شده است که امروزه افراد و شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت داشته باشند و همین امر باعث می شود افراد کلاهبردار و سودجو به فکر سواستفاده باشند. برای خرید و استفاده از این کارت‌های هدیه باید حتما به نکات و موارد مختلفی همچون نکات و موارد امنیتی، تاریخ انقضای گیفت کارت، نوع گیفت کارت و کاربردهای آن، اعتبار و سابقه سایت و فروشگاه عرضه کننده، ناحیه و ریجن استفاده از کارت، نوع ارز موجود در کارت، قیمت گیفت کارت، کارمزدها و مالیات گیفت کارت ها و … توجه و دقت بالایی داشت.

سایت فروشگاهی گیفت کارت از  شناخته شده ترین و معتبرترین سایت های فروشگاهی است که دارای اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال بوده و همواره در تلاش برای جلب رضایت کاربران خود بوده است.

افراد با مراجعه به این سایت قادرند در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خرید گیفت کارت استیم ترکیه، خرید ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی، خرید گیفت کارت استیم آرژانتین و سایر گیفت کارت ها نمایند.

داشتن سابقه 12 ساله، قابلیت پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته، تحویل آنی محصول، دارا بودن SSl معتبر و درگاه های بانکی مطمئن و … از مهم ترین ویژگی های سایت فروشگاهی Giftcard است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات