حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید اقساطی دوربین کانن از نمایندگی کانن

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شرکت ژاپنی کانن با سابقه طولانی در زمینه طراحی و تولید انواع دوربین، پرینتر، لنز و… توانسته به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت ترین دوربین های موجود در بازار حضور داشته باشد؛ کیفیت بالای تصاویر خلق شده با این دوربین یکی از مهمترین دلایلی است که افراد مختلفی را در زمینه های متفاوت به خود جذب می کند.

دوربین های کانن برای عکاسی طبیعت، عکاسی ورزشی، تجاری و… به عنوان یک پیشنهاد ویژه به حساب می آید، امــا با توجه به نوسان و افزایش قیمت دلار به تبع قیمت این دوربین ها نیز با افزایش هرچند جزئی همراه می باشد و خرید این دوربین ها ممکن است کمی دشوار به نظر بیاید؛ امــا بهترین پیشنهاد خرید اقساطی است! در ادامه با ما همراه باشید تا با نکات مهم و شرایط خرید اقساطی دوربین کانن از نمایندگی کانن آشنا شویم.

فروش اقساطی دوربین کانن

کانن از جمله برندهای معتبر موجود در بازار است که دوربین های این برند برای عکاسان در تمام سطوح مناسب است، به عبارتی برای یک شخص مبتدی که ابتدای مسیر یادگیری عکاسی است تا شخصی حرفه ای که بیش از 10 سال سابقه عکاسی دارد نیز مناسب است و هریک می توانند با توجه به نیازمندی های خود از دوربین هایی با امکانات مختلف انتخاب و خریداری کنند.

قابلیت استفاده راحت از دوربین های کانن با کارایی بالا یکی از دلایلی است که کاربران زیادی را به سمت این دوربین ها سوق می دهد و دوربین ها و دیگر تجهیزات این برند مورد استقبال علاقه مندان در حوزه عکاسی و فیلم برداری قرار گرفته است. بنابراین با توجه به استقبال ویژه کاربران از دوربین های این برند و فراهم کردن شرایط خرید ساده تر در نمایندگی های کانن شرایط فروش قسطی برای مشتریان فراهم شده است که می توانند دوربین را به سادگی و با شرایط اقساطی خریداری نمایند.

خرید اقساطی دوربین کانن از نمایندگی کانن

برای خرید اقساطی دوربین کانن ابتدا می توانید بخشی از هزینه دوربین را زمان خرید پرداخت کنید و مابقی را به صورت اقساطی و در چند قسط پرداخت نمایید؛ توجه کنید با خرید دوربین و پرداخت اولیه، دوربین کاملا در اختیار شما و آماده به کار است، بنابراین شما می توانید با استفاده از عکاسی و کسب درآمد از این راه باقی اقساط دوربین خود را به راحتی پرداخت نمایید.

مزایای خرید اقساطی دوربین از نمایندگی کانن

توجه کنید اگر به دنبال خرید کالای معتبر و باکیفیت و ضمانت نامه اصلی و معتبر هستید همیشه برای خرید لوازم دیجیتالی و هوشمند یا لوازم برقی به سراغ نمایندگی آن بروید، زیرا از نمایندگی های می توانید علاوه بر ضمانت اصالت کالا از خدمات پس از فروش محصولات نیز مطمعن باشید و در نهایت کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

دوربین کانن نیز یکی از لوازم دیجیتالی است که برای خرید آن حتما لازم است به نمایندگی کانن مراجعه نمایید که علاوه بر خرید دوربین با ضمانت 36 ماهه می توانید تمامی تجهیزات جانبی از جمله پرینتر، لنز و… را نیز همراه با دوربین خود با قیمت مناسب و قابل اطمینان خریداری کنید.

از مهمترین مزایای خرید از نمایندگی معتبر کانن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • • امکان خرید حضوری و تلفنی از نمایندگی کانن
  • • این برند دارای اعتبار در بین تمامی عکاسان حرفه ای و قدیمی
  • • فراهم کردن خرید اقساطی برای خرید آسان و رفاه مشتریان
  • • فراهم کردن شرایط تعویض دوربین دست دوم کانن و دوربین نو از این نمایندگی
  • • تمامی دوربین های این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد شده است، بنابراین قیمت های آن رقابتی است.
  • • گارانتی 36 ماهه برای تمامی محصولات این نمایندگی که می توانید برای اطلاع از خدمات گارانتی با کارشناسان این مجموعه تماش بگیرید.
  • • فراهم کردن شرایط مشاوره رایگان حضوری و غیرحضوری برای تمامی مشتریان یکی از مهمترین مزیت های رقابتی این مجموعه نسبت به دیگر رقبا می باشد، زیرا قطعا زمان خرید چنین محصولی با تردیدهای مختلفی مواجه می شویم که حضور یک کارشناس باتجربه و استفاده از راهنمایی های این شخص در خرید بهتر بسیار موثر است.
  • • ارسال فوری و رایگان برای تهران و تمامی شهرستان های ایران نیز این امکان را فراهم کرده است که شما از هر شهری دوربین مورد نظر خود را سفارش دهید دیگر نگران ارسال و هزینه پست آن نباشید، در کوتاه ترین زمان ممکن دوربین خود را مطابق با سفارش تحویل می گیرید.

خرید اقساطی انواع دوربین کانن

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد شرکت کانن یک شرکت با سابقه فعالیت طولانی است که طی مدت فعالیت خود توانسته موفق به تولید محصولات باکیفیت و تنوع بالایی شود، برخی از انواع دوربین های کانن به شرح زیر است که هر شخصی متناسب با حرفه و هدف خود ار هرید دوربین به سراغ انتخاب و خرید یکی از مدل های دوربین می رود.

دوربین‌های DSLR

DSLR که مخفف Digital Single Lens Reflex می باشد و یکی از انواع مدل های دوربین دیجیتالی است که دارای مکانیزم خاصی برای عکاسی می باشد و ارسال نور از سمت لنز به منظره یاب نوری پشت دوربین می باشد. در این دوربین ها تك لنزی بودن Single Lens به این معنا است كه تنها از یك لنز برای كادربندی framing، فوكوس كردن و زدن شات استفاده می‌شود.

دوربین‌های بدون آینه

دوربین بدون آینه کانن با نام انگلیسی Mirrorless interchangeable-lens camera دارای ساختار جمع و جور و سبکی است و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ این دوربین ها برخلاف دوربین های DSLR آیینه ندارد و به همین دلیل وزن آن نیز بسیار کمتر است.

ساختار بدنه و فنی این دوربین های بدون آیینه بسیار طراحی ساده تری دارد و اغلب به افرادی که به دنبال خرید دوربین های کم حجم و سبک هستن و وزن دوربین برای آن ها مساله مهمی است این دوربین ها پیشنهاد می شوند. یکی دیگر از مزیت های این دوربین ها قابلیت فیلمبرداری باکیفیت است، همچنین این دوربین ها با نام دوربین میرورلس (Mirrorless) نیز شهرت دارند.

دوربین کانن کامپکت

دوربین های خانگی یا دوربین های کامپکت اغلب دوربین های عادی و مناسب برای افراد مبتدی و کاربران عادی به حساب می آید؛ قیمت این دوربین ها در مقایسه با دوربین های DSLR دارای قیمت مناسب تر اما کیفیت زوم بالاتری است؛ اما نکته مهم در رابطه با دوربین های کامپکت ثابت بودن لنز آن ها است که امکان تعویض لنز در این دوربین ها وجود ندارد.

اما امروزه اغلب افراد به دنبال خرید دوربین با کیفیت بالا هستند و با توجه به اینکه کیفیت تصاویر خروجی از دوربین های DSLR بسیار بالاتر از تصاویر دوربین کامپکت است، از این رو بیش از دو سوم خریداران دوربین های کامپکت حتی برای مصرف عادی و خانگی نیز به سراغ دوربین های DSLR رفته و این دوربین ها را برای خرید انتخاب می کنند.

چه خدماتی در نمایندگی کانن ارائه می شود؟

نمایندگی کانن علاوه بر فراهم کردن خرید اقساطی دوربین کانن دارای کادر مجرب و حرفه ای است که با صبر و شکیبایی تمامی مراحل راه اندازی و کار با دوربین کانن را با تمامی جزئیات برای خریداران توضیح می دهند، همچنین نکات مهم در جهت نگهداری بهتر از دوربین را ذکر می کنند تا با توجه به این نکات طول عمر و ماندگاری دوربین شما افزایش یابد.

همچنین با توجه به هر محصول در رابطه با نقاط قوت و ضعف آن توضیحات تکمیلی به مشتری ارائه می شود تا در نهایت مشتری مطابق با نیازهای خود دوربین مورد نظر را انتخاب کند؛ توجه کنید اگر شخصی با هدف عکاسی از منظره و طبیعت یا عکاسی از سوژه های متحرک به دنبال خرید دوربین باشد، نوع دوربین و مدل آن متفاوت با شخصی است که به دنبال خرید یک دوربین حرفه ای برای عکاسی های حرفه ای می باشد؛ بنابراین کارشناسان و متخصصین نمایندگی کانن تمامی موارد و توضیحات لازم را در این زمینه بصورت کامل برای مشتریان بیان می کنند.

آیا گارانتی شامل خرید اقساطی می شود؟

گارانتی دوربین از جمله مواردی است که قطعا برای همه افراد اهمیت دارد، امــا اگر نگران این مساله هستید که با خرید اقساطی خرید شما مشمول گارانتی نشود، لازم به ذکر است که تمامی محصولات نمایندگی کانن اعم از خرید حضوری یا اینترنتی و تلفنی، بصورت نقد و اقساط شامل گارانتی قابل اعتماد و شرکتی کانن هستند تا در صورت نیاز به بتوانند به بهترین نحو از آن استفاده کنند. گارانتی محصولات تضمینی بر کیفیت محصولات کانن می باشد.

برای خرید هر محصولی همواره سعی کنید از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید، دوربین نیز یکی از لوازم دیجیتالی است به شمار می آید که با توجه به قیمت بالایی که برای خرید آن صرف می کنیم حتما باید از مراکز معتبر خریداری شود تا در دام افراد سودجو و کلاهبردار گرفتار نشوید.

یکی از مهمترین مزیت و امتیازاتی که نمایندگی کانن برای محصولات خود فراهم کرده است امکان خرید اقساطی دوربین کانن از نمایندگی کانن است که می توانید با شرایط اقساطی هر مدل دوربین را از این مجموعه همراه با گارانتی 36 ماه خریداری نمایید، برای خرید تنها کافیست به وبسایت فروشگاهی این مجموعه مراجعه کنید و یا از طریق تماس تلفنی علاوه بر مشاوره رایگان خرید خودر ا نیز انجام دهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات