حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳ : “Ultra Space Zoom”

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی سری گلکسی S23 است. این سری پرچمدار قرار است در رویداد Galaxy Unpacked تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ رونمایی شود. در آستانه این رویداد، سامسونگ تیزری را منتشر کرده و برخی از ویژگی های برجسته دستگاه های آینده را نشان می‌دهد. تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳ به “Ultra Space Zoom” اشاره دارد که روی یک عکس ماه قرار دارد!

تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳

سامسونگ همیشه در زمینه دوربین گوشی های هوشمند پرتلاش بوده است. به جرات می توان گفت که سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا با استفاده از قابلیت های جدید احتمالاً سطح تلاش سامسونگ را حتی بالاتر خواهد برد.

تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳

تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳

همانطور که در برش‌هایی از ویدیو کوتاه عمودی منتشر شده در یوتوب شرتز (Youtube Shorts) می‌بینید، ابتدا تصویر ماه را با نام آن که سه دوربین به جای ۳ حرف O قرار گرفته، وجود دارد. مشخصا این به توانایی زوم سری Galaxy S23 اشاره دارد. البته ما انتظار داریم مدل اولترا بتواند زوم قوی داشته باشد.

سپس به “شب‌های حماسی” اشاره می‌کند. مشخصا اینجا منظور عملکرد دوربین در حالت شب است. این ادعایی است که تقریبا همه موبایل‌های جدید دارند اما این‌که کدام یک موفق خواهند بود، مشخص نیست.

طبق انتظارات و شایعات قبلی گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای دوربین 200 مگاپیکسلی با سنسور جدید ISOCELL HP2 است. این حسگر تصویر به تازگی رسما معرفی شد. پرچمدار جدید سامسونگ به همان دوربین‌های تله فوتو ۳ برابر و ۱۰ برابر و دوربین فوق عریض گلکسی S22 Ultra پایبند است، اگرچه TM Roh قول داده است که از طریق پردازش بهبودیافته، عملکرد بهتری خواهند داشت.

حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 سامسونگ رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)