حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات موتو G23 موتورولا لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

در حال حاضر ۲ دستگاه اقتصادی از موتورولا در دست توسعه است. نام این دستگاه‌ها Moto G13 و Moto G23 بوده و چندی پیش گزارشی مفصل درباره آن‌ها داشتیم. به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که طراحی Moto G23 را به همراه برخی از مشخصات آن فاش می کند.

طراحی و مشخصات موتو G23

از نظر طراحی، به نظر می رسد قاب پشتی Moto G23 شبیه به آنچه اخیراً در دستگاه های Redmi می بینیم، باشد. اینجا یک آرایه دوربین سه گانه داریم که در داخل یک جزیره مستطیل شکل قرار گرفته است. دو دوربین اصلی‌تر در دایره‌ای بزرگ‌تر به صورت عمودی قرار داده شده‌اند، در حالی که سومین دوربین در دایره‌ای کوچکتر و در کنار آن‌ها قرار گرفته است.

در این رندها می‌بینیم که موتو G23 در سه رنگ آبی، خاکستری و سفید در دسترس خواهد بود.

موتورولا Moto G23 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری Quad Pixel است که در گوشی‌های هم رده آن زیاد استفاده می‌شود. ۲ دوربین دیگر شامل یک 5 مگاپیکسل فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

فریم کناری دستگاه مسطح است که به نظر می رسد این روزها طراحی محبوب صنعت است و در ادامه تصمیم اپل در آیفون ۱۲ آغاز شد.

در جلو، این گوشی دارای یک صفحه نمایش با سوراخی برای دوربین سلفی است. حاشیه ها از سه طرف به یک اندازه هستند، با این حال، چانه (حاشیه پایین) کاملا ضخیم است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در مرکز قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که Moto G23 مانند سایر محصولات هم رده خود دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رزلوشن 1600 در 720 و رفرش‌ٰیت 90 هرتز باشد. طبق گزارش ها، پردازنده مدیاتک هلیو G85 قدرت پردازشی Moto G23 را تامین می کند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 30 واتی ممکن است انرژی آن را تامین نماید.

نظر شما چیست؟ این گوشی اقتصادی موتورولا نظر شما را به خودش جلب کرد یا ترجیح می دهید از برندی مانند شیائومی خرید کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)