حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گرافیکی گلکسی اس ۲۳ اولترا تا ۵۶ درصد بهتر از گلکسی اس ۲۲ اولترا ظاهر شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ Galaxy S23 Ultra با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد. در جدیدترین اطلاعات منتشر شده می بینیم که بنچمارک گرافیکی گلکسی اس ۲۳ اولترا تا ۵۶ درصد بهتر از گلکسی اس ۲۲ اولترا ظاهر شده است.

بنچمارک گرافیکی گلکسی اس ۲۳ اولترا

تراشه گرافیکی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا ادرنو 740 است و به نظر می رسد یکی از برگ برنده‌های بالقوه غافلگیرکننده این گوشی هوشمند از نظر عملکرد باشد. گزارش‌های مربوط به iGPU قبلاً نشان داده‌اند که Adreno 740 حتی می‌تواند پردازنده گرافیکی Apple A16 Bionic را پشت سر بگذارد، که این عملکرد بدی نیست زیرا تراشه‌های اپل معمولاً در این بخش جذاب هستند.

تراشه کوالکام Adreno 740 اخیراً امتیاز 10744 را در تست Vulkan over بنچمارک Geekbench به دست آورده است. حتی با بررسی پنج امتیاز ثبت شده میانگین امتیاز 9844 را از آن داریم.

این میانگین امتیاز برای Galaxy S23 Ultra و Adreno 740 کافی است تا Galaxy S22 Ultra با Adreno 730 را شرمنده کند. بنچمارک Geekbench در حال حاضر میانگین امتیاز 6233 را برای Adreno 730 در Vulkan ثبت کرده است. اگرچه لازم به ذکر است که هر گوشی هوشمندی با این چیپست همین امتیاز را دارد و فقط مختص S22 Ultra نیست. مثلا میانگین امتیاز از جدیدترین نتایج S22 Ultra در واقع 6276 است، بنابراین رقم کلی برای Adreno 730 به هر حال مشابه است.

البته شایان ذکر است که تراشه گرافیکی سامسونگ Xclipse 920 که با کمک AMD ساخته شده و برای مدل اگزینوس ۲۲۰۰ است، در اینجا میانگین امتیاز ۸۴۱۴ را دارد که بهتر از مدل اسنپدراگون آن است.

با این حال، این در مورد تقابل Adreno 740 با Adreno 730 و S23 Ultra با S22 Ultra بدون هیچ گونه شکی، میانگین امتیاز 9844 مورد اول یک پیشرفت بزرگ ۵۷ درصدی نسبت به میانگین دومی است.

تراشه جدید کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 و پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 740 آن توسط TSMC با فرآیند 4 نانومتری N4 تولید می شود در حالی که Snapdragon 8 Gen 1 با Adreno 730 توسط سامسونگ با فرآیند 4 نانومتر 4LPE ساخته شد.

نظر شما درباره این جهش عمکرد در مدل جدید پرچمدار سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

به عمل کار برآید، به سخندانی نیست …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)