حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای فروش لوازم منزل به سمساری

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

چگونه لوازم دست دوم خود را به سمساری بفروشیم؟ سمساری معتبر را چگونه بیابیم و چطور به قیمتهای پیشنهادی او اعتماد کنیم؟ در زمان‌های قدیم افرادی در کوچه‌ها و خیابان‌های با صدای بلند برای خرید لوازم دست دوم یا قدیمی می‌گشتند و ظروف مسی، چراغ ، بخاری‌های کهنه، گلیم وفرش‌های قدیمی را خرید می‌کردند.

بعضی ها هم در حجره و مغازه‌ها لوازم کهنه را به صورت امانت در اختیار دیگران قرار می‌دادند. امروزه اگر قصد مهاجرت یا تغییر دکوراسیون منزل داشته باشید، برای فروش لوازم کهنه و پیدا کردن خریدار لوازم منزل چه می کنید. آیا هر کسی را به منزل راه می دهید یا راه دیگری برای فروش می شناسید با ما همراه شوید تا ضمن پاسخگویی به این سوالات، شما را با مکانی آشنا سازیم که با اولین فروش به آنها، مشتری مادام العمر این شرکت شوید.

 

نکته هایی که هر فروشنده باید برای فروش لوازم دست دوم بداند.

زمانی که چیزی می فروشید خود را بجای خریدار لوازم منزل بگذارید و از طرف او سوال کنید. بدون شک جوابی که از طرف او به این سوالات می دهید تکلیف شما رابرای فروش یک وسیله و نحوه قیمت گذاری آن روشن خواهد کرد. یک، وسیله‌ای که می خرم ارزش خرید دارد یا نه ؟ دو،اصولا باید کالای دست دوم در بهترین حالت خود نصف قیمت یک کالای نو باشد. آیا قیمت این کالا نصف قیمت واقعی آن در بازار است؟

برای فروش لوازم منزل اگر زمان محدودی در اختیار دارید ، دور فروش از طریق اینترنت را خط بکشید. برای فروش لوازم منزل خود هر کسی را به منزل خود راه ندهید. لوازم عتیقه و آنتیک خود را به یک سمساری معتبر بفروشید. بدون شک این افراد تفاوت قیمت بین کالای اصل و بدل را بخوبی تشخیص می دهند.

 

چگونه وسایل خانه را بفروشیم 

در گذشته تنها راه فروش لوازم دست دوم منزل، روش‌های سنتی خریداران دوره گرد یا سمساری ‌های محله بود. اما امروزه با  روی کار آمدن سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعدد، این امر برای هر فردی آسانتر شده است. در ادامه 6 نکته کلیدی کاربردی را به استحصار می رسانیم.

1.     اگر فروشنده هستید اپلیکیشن های فروش لوازم دست دوم می تواند به شما کمک کند:

اپلیکیشن‌های مخصوص این کار را بر روی  موبایل  خود نصب کرده، سود واسطه را حذف و خود با خریدار در ارتباط باشید. به این طریق می‌توانید کالای مدنظر خود را با قیمت بیشتری بفروش برسانید. اما ایرادی که این نوع فروش دارد، این پروسه ممکن است مدت زیادی به‌طول بینجامد یا هرگز فروش نرود.

2.     مطالبی ناگفته در رابطه با پیجهای اینستاگرامی که از آن خبر نداشتید:

شما می توانید با استفاده از پیج‌های اینستاگرامی ،خریدار لوازم منزل را بیابید. فعالیت این پیج‌ها به این‌صورت است که در ازای دریافت مبلغی وسیله‌ شما را تبلیغ می‌کنند. اما مسئولیتی در قبال کلاه‌برداری ندارند. دزدی از منزل یا ارائه فیش جعلی و کلاه‌برداری، در این روش بیشتر به چشم می خورد.

3.     راهی آسان و سریع برای یافتن خریدار لوازم منزل:

مطمعن ترین و بهترین حالت سمساری تهران های معتبر است. در این روش می‌توانید با خیالی آسوده از یک سمسار معتبر بخواهید تا برای بازدید وسایل به منزلتان مراجعه کرده و وسایل مورد نظر را قیمت گذاری نماید. در این حالت وسایل مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان تبدیل به پول خواهند شد.

4.     قدرت سایتهای معتبر سمساری را دست کم نگیرید:

واما اگرسمساری معتبری را می شناسید که که اقدام به تأسیس سایت نموده و کسب و کار خود را بر بستر اینترنت گسترش داده‌، راحتترین و بهترین روش فروش لوازم دست دوم به سماری را یافته اید .آدرس، تلفن و سایر اطلاعات سمساری درون سایت قید می شود و شما می توانید برای فروش لوازم عتیقه یا فروش سریع یا عمده لوازم دست دوم اقدام کنید.

  1. آیا برای پیدا کردن خریدار لوازم منزل ثبت محصول زده اید

برای فروش اینترنتی، شما می‌توانید با چند کلیک ساده محصولات مدنظر خود را در دسته‌های مختلف سایتهای فروش لوازم دست دوم  قرار دهید. بسیاری از مردم برای کوچک‌ترین نیازهای روزمره خود از سایتهای معتبراستفاده می‌کنند. امکان دارد از این طریق لوازم خود را به فروش برسانید.

6.     حقیقتی نا خوش آیند درباره فروشندگان دوره گرد:

خریداران دوره‌گرد هم از افرادی هستند که می توانند خریدار لوازم منزل شما باشند. اما به دلیل گردش پول محدودی که دارند، یا لوازم شما را بسیار پایین تر از قیمت واقعی خریداری می کنند و یا اینکه تنها خرده فروشی می کنند و قادر به خرید لوازم کوچک شما هستند.

 

راهنمای فروش لوازم منزل به سمساری

این کاملا عادی است که در برخی موارد، فروش وسایل دست دوم با توجه به هزینه‌ای که موقع خرید آن کرده‌ایم، ما را در قیمت گذاری دچار تردید کند و نتوانیم درست تصمیم بگیریم. با فروش لوازم دست دوم بیشتر به این فکر کنید که قرار است کالای به روزتر، زیباتر و باکیفیت تر از آنرا جایگزین کالای کهنه کنید.

در گذشته فروشنده به هر دلیلی که مجبور به فروش وسایل می شد، قیمت لوازم را به دلخواه پیشنهاد می داد. امروزه با پیدایش ارتباطات اجتماعی و وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن های  متعدد، روند کار کاملاً تغییر کرده است. بسیاری از قیمت‌ها در این سایتها بصورت منصفانه درج شده اند. شما می توانید کالای خود را با نمونه های مشابه مطابقت داده و یک قیمت ایده ال به سمساری پیشنهاد دهید.

برای فروش لوازم منزل به سمساری در مورد کالای خود توضیح دهید و شفاف سازی کنید. بازار امروز بازار رقابتی است و خریدار نیاز به اعتماد دارد و بهترین راه ایجاد این اعتماد، دادن اطلاعات کافی در مورد کالا می باشد. توضیحات به اندازه کیفیت یک کالا در جلب نظرمشتری نقش اساسی دارند. درست به همان اندازه که دانستن اطلاعات کافی در مورد یک کالای نو، تمایل شما را به خرید ترغیب تر می کند.

اگر خریدار لوازم منزل باشید ، بخوبی احساس کرده اید که خرید کالای دسته دوم خیلی هم راحت نیست. چون از سالم بودن کالایی که خریداری می کنید، اطمینانی نیست. شما به عنوان فروشنده می توانید به سمساری این اطمینان را بدهید که در صورت معیوب بودن کالا یا کار نکردن وسایل الکتریکی بعد از مدت زمان توافقی، راضی به ارجاع کالا می باشید. با این گارانتی می توانید اطمینان مشتری از خرید را تضمین نمایید.

 

چگونه وسایل دست دوم خود را بفروشیم؟

اگر کسی تمایلی به خرید وسایل دست دوم شما را ندارد، بدانید قیمتی که داده‌اید اشتباه است. معمولاً قیمت بالا گذاشتن، موقع فروش وسایل دست دوم مشتریان را فراری می دهد. شما با تسلط کافی از قیمت‌های موجود در بازار، می‌توانید قیمت تمامی لوازم خانگی موجود در سایت‌ها را بررسی کرده و با توجه به برند، مدت زمان استفاده و جنسی که دارند، برآیند قیمت نمایید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا وسایل کهنه خود را در کمترین زمان ممکن به فروش برسانید.

 

7 نکته طلایی یرای فروش بهتر لوازم دست دوم به سمساری

  1. ۱- مشتریان به دنبال معامله با کمترین هزینه هستند. پس به سمساری قیمت‌های رقابتی بدهید.
  2. ۲- فرسودگی وسایل قیمت آنها را پایین می آورد. وسایل مستهلک را کنار بگذارید.
  3. ۳- اگر می خواهید موفق عمل کنید، میزان مراقبت خوب وسیله خود را تشریح کنید.
  4. ۴- قابلیت ها و کیفیت بالای محصولات خود را دقیقا بازگو کنید.
  5. ۵- به خریدار لوازم منزل مهلت بررسی و تصمیم‌گیری مشخصی دهید.
  6. ۶- اقلام فروشی را تمیز کنید و آنها را تا جای ممکن در مکان پر نوری به معرض نمایش بگذارید.
  7. ۷- اگر می خواهید حرفه ای عمل کنید، به هیچ عنوان وسایل معیوب را در لیست فروش خود قرار ندهید.

 

چرا برای فروش لوازم منزل به سمساری سایت سمسارچی را پیشنهاد می دهیم.

سمسارچی با سالها تجربه در امر خرید و فروش لوازم دست دوم ، قدمت سابقه چندین ساله خود را در اعتماد مشتریان  سرمایه گذاری کرده است. تمام افرادی که با این سمساری آشنا هستند، بخوبی می دانند که پایه های اساسی این پیشرفت براساس صداقت کارگزاران این مجموعه و قیمتهای منصفانه آنها بنا نهاده شده است. شعبه های متعدد سمسارچی در تمام مناطق مختلف تهران از جمله ولنجک، فرمانیه، نیاوران، تهرانپارس، مرزداران، صادقیه و پونک آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در امر خرید و فروش لوازم دست دوم می باشند. جهت ارتباط با این مجموعه از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات