حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۲ قابلیت جدید واتس اپ به زودی ارائه خواهد شد: بلاک در جا و فیلم برداری راحت تر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ اندروید به زودی ۲ ویژگی جدید دریافت خواهد کرد که استفاده از این برنامه را راحت تر می کند. این ویژگی‌ها در حال حاضر در Whatsapp بتا رصد شده و طی آپدیت‌های آتی باید به پیام‌رسان محبوب متا اضافه شود.

۲ قابلیت جدید واتس اپ

خیلی خلاصه که بخواهیم بگوییم این ۲ ویژگی به قرار زیر است:

  1. ۱- گزینه بلاک کردن مخاطب مستقیما از نوتیفیکیشن پیام
  2. ۲- تب جداگانه برای گرفتن عکس و فیلم برداری از داخل برنامه
بلاک کردن مخاطب ناشناس واتس اپ، مستقیما از نوتیفیکیشن پیام

بلاک کردن مخاطب ناشناس واتس اپ، مستقیما از نوتیفیکیشن پیام

در حال حاضر اگر می‌خواهید مخاطبی را در واتس‌اپ بلاک کنید، باید به اپلیکیشن بروید، چت را انتخاب کنید، روی اطلاعات مخاطب ضربه بزنید و سپس گزینه بلاک کردن مخاطب را انتخاب کنید.

این روش ممکن است برای برخی از افراد خیلی طولانی باشد یا حتی خیلی ها آن را یاد نداشته باشند. به همین دلیل است که واتس اپ در حال کار بر روی ارائه گزینه ای برای بلاک کردن درجا مخاطب از طریق نوتیفیکیشن پیام آن‌هاست. طبیعتا این کار مسدود کردن مخاطب را آسان تر می کند. خوب این که گزینه مذکور فقط برای مخاطبینی که در دستگاه شما ذخیره نشده اند نشان داده می شود تا به طور تصادفی مخاطبین خود را مسدود نکنید.

تب مجزای عکاسی و فیلم برداری در واتس اپ

تب مجزای عکاسی و فیلم برداری در واتس اپ

همچنین در حال حاضر اگر می خواهید در واتس اپ فیلم ضبط کنید، باید دکمه شاتر دوربین را فشار داده و نگه دارید. اگر بخواهید یک ویدیوی طولانی ضبط کنید، ممکن است این کار بسیار سخت باشد.

واتس اپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که تب های مجزایی را برای گرفتن عکس و فیلم برداری ارائه می دهد. بنابراین، اگر می خواهید فیلمی ضبط کنید، کافی است حالت فیلم را انتخاب کنید و فقط یک بار دکمه ضبط را فشار دهید.

گزینه مسدود کردن مخاطبین از پاپ آپ اعلان پیام در نسخه بتای WhatsApp 2.23.2.5 مشاهده شد که در حال حاضر در مرحله توسعه است. از سوی دیگر، حالت‌های جدید دوربین در نسخه بتای WhatsApp 2.22.24.21 مشاهده شد و این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایش است. انتظار می رود هر دو ویژگی در چند ماه آینده به نسخه پایدار برنامه عرضه شوند.

نظر شما درباره این ویژگی های جدید واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)