حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری جدید تیک تاک برای تبلت را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

تبلت‌ها به خصوص در دنیای اندروید، تقریبا یک نمایشگر بزرگتر هستند که بهینه سازی اندکی برای نرم افزارها و بازی در آن اندازه نمایشگر دارند. با این حال برندهای مختلف سعی می کنند تا بهینه‌سازی‌هایی داشته باشند اما این امر زمانی به خوبی محقق می‌شود که توسعه دهندگان سرویس‌های خود را برای نمایشگر بهینه کنند. به نظر می‌رسد که TikTok در این زمینه گام برداشته و می‌توانید رابط کاربری جدید تیک تاک برای تبلت را ببینید.

رابط کاربری تیک تاک برای تبلت

طی یک سال گذشته، گوگل رابط کاربری بهینه شده چند نرم افزار برای تبلت‌ها را منتشر کرده است. علاوه بر این، این شرکت برنامه های شخص ثالثی را که رابط کاربری بهینه شده برای تبلت را معرفی کرده اند، تبلیغ می کند. جدیدترین برنامه ای که توسط گوگل تبلیغ شده، TikTok است که اخیرا حالت افقی را برای تبلت ها معرفی کرد.

رابط کاربری تیک تاک برای تبلت

رابط کاربری تیک تاک برای تبلت

فروشگاه نرم افزاری Play Store حالت افقی TikTok را برای تبلت ها بر روی بنر تبلیغاتی خود نمایش می‌دهد. در این بنر نوشته شده که «تبلت خود را برای TikTok بچرخانید» اما روی گوشی‌های هوشمند تاشو نیز کار می‌کند.

در این رابط کاربری و همانطور که در اسکرین شات بالا می‌بینید، ویدیو بیش از نیمی از صفحه را اشغال می‌کند، در حالی که بخش نظرات در سمت راست قرار خواهد گرفت. بخش نظرات را می توان با کلیک بر روی علامت فلش سمت راست، کوچک‌تر کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این رابط کاربری جذاب است؟ اینستاگرام نیز به چنین بهینه‌سازی به شدت نیاز دارد، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)