حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروشگاه معتبر فروش گیفت کارت و جم بازی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خرید گیفت کارت و خرید جم بازی امتیازات ویژه ای برای افراد مختلف خصوصا نتورکرها، گیمرها و … خواهد داشت و افراد می توانند با استفاده از آنها به محصولات، خدمات، کالاها و برنامه های مختلف شرکت های معتبر دسترسی داشته باشند.

گیفت کارت در اصل نوعی کارت هدیه با میزان مشخصی از اعتبار مجازی و غیر نقدی بوده که اعتبار آن قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد.

جم بازی نیز به پیشرفت گیمرها و دسترسی آنها به آپشن های مختلف بازی کمک می کند. امروزه شرکت های متعدد در سراسر جهان انواع گیفت کارت های مختلف را برای کاربران خود عرضه می کنند و این کارت ها بهترین هدیه ممکن برای افراد مختلف هستند.

کاربرد جم بازی

بازی های ویدیویی در سال های اخیر با استقبال زیادی مواجه شده اند چرا که افراد از بازی های ویدیویی نیز می توانند کسب درآمد کنند. بازیکنان می توانند با خرید جم بازی ها از خرید درون برنامه ای اندروید و ios استفاده کرده و به آیتم های مختلف دست پیدا کنند. در حقیقت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، خرید یوسی پابجی موبایل، خرید گیفت کارت فری فایر، خرید الماس ایمو و … به گیمرها اجازه می دهد سطح بازی خود را ارتقا داده و هیجانات بیشتری را تجربه کند.

خرید گیفت کارت های پراستفاده

همانطور که گفته شد شرکت های معتبر و معروف جهان برای افزایش رفاه حال کاربران خود اقدام به عرضه انواع گیفت کارت ها می کنند. آمازون، اسپاتیفای، ای بی، نتفلیکس، والمات، اسکایپ و … از شناخته شده ترین شرکت ها هستند اما کاربران می توانند با خرید گیفت کارت اپل از شرکت اپل ، خرید گیفت کارت پلی‌استیشن از کمپانی سونی، خرید گیفت کارت گوگل پلی از کمپانی گوگل ، خرید گیفت کارت ریزر گلد از شرکت Razer، خرید گیفت کارت مینت از شرکت Paymentwall ، خرید گیفت کارت استیم از کمپانی معتبر Valve و  خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت از خدمات، محصولات و برنامه های مختلف این شرکت های مشهور استفاده کنند.

کاربران باید توجه داشته باشند احتمال کلاهبرداری و سواستفاده در زمینه گیفت کارت و جم بازی بسیار زیاد است به همین دلیل در زمان خرید گیفت کارت ریزر گلد مالزی، خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال، خرید گیفت کارت، خرید سی پی کالاف دیوتی، خرید گیفت کارت استیم ترکیه ، خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین، ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی، خرید جم بازی و … باید به نکاتی همچون نوع گیفت کارت و ارز موجود در آن، اعتبار و سابقه فروشگاه عرضه کننده محصولات، کارمزدها، ناحیه و ریجن استفاده از کارت، تاریخ انقضای کارت و … دقت داشته باشند.

خرید مطمئن جم بازی و گیفت کارت

امروزه سایت ها و فروشگاه های متعددی در زمینه فروش گیفت کارت ها و جم بازی های موبایلی و ویدیویی فعالیت دارند و این می تواند چالش های متعددی برای افراد ایجاد کند. سایت فروشگاهی گیم کد به عنوان یکی از معتبرترین سایت های فروشگاهی این حوزه به دلیل داشتن ویژگی های متعددی همچون داشتن اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال، سابقه بلند مدت فعالیت در حوزه گیفت کارت، تحویل آنی محصول،  داشتن درگاه بانکی مطمئن و داشتن SSL معتبر، پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، امکان شارژ فوری اکانت بازی ها و برنامه ها، امکان شارژ فوری خرید جم بازی و … قادر است که خریدی مطمئن و ایمن را برای کاربران فراهم کند. در این سایت فروشگاهی کاربران می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت ها اقدام به خرید انواع گیفت کارت، خرید جم بازی، خرید سی پی کالاف ، خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس و … کنند.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات