حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 24 پلاس ممکن است از خانواده پرچمداران آینده سامسونگ حذف شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ به‌تازگی رویداد 2023 Unpacked را برای رونمایی رسمی از سری Galaxy S23 خود تأیید کرده است؛ بااین‌حال، جدیدترین شایعات درحال‌حاضر به خط تولید سال آینده اشاره دارند. بر اساس یک گزارش تازه، سامسونگ قصد دارد تعداد گوشی‌های پرچمدار سال آینده خود را با حذف مدل گلکسی اس 24 پلاس، به دو مدل کاهش دهد.

گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ

با این وجود، این اطلاعات ممکن است دقیق نباشد. گفته می‌شود این شایعه گمراه‌کننده است زیرا ادعا می‌کند که سامسونگ مدل پلاس را در سال آینده 2024 ارائه نخواهد کرد و تنها مدل پایه گلکسی اس 24 و مدل گلکسی اس 24 اولترا را عرضه می‌کند.

همچنین گفته می‌شود که فروش ضعیف گلکسی اس 22 پلاس دلیل این تصمیم بوده است. این مدل تنها 17 درصد از کل فروش سری گلکسی اس 22 را در سال گذشته به خود اختصاص داده است. بر اساس برآوردهای Gfk، مدل‌های پایه و اولترا به‌ترتیب 38 و 45 درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

چند سالی است که سامسونگ با معرفی هر سری گلکسی اس، سه مدل از آن‌ها را عرضه می‌کند. هر مجموعه شامل مدل‌های پایه، پلاس و نسخه اولترا است. این موضوع در مورد سری گلکسی اس 23 نیز صدق خواهد کرد که در 1 فوریه رونمایی خواهند شد.

گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ

گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ

طبق شایعه جدید از thelec اما، سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 24 پلاس را کنار بگذارد و تنها مدل‌های گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 اولترا را عرضه کند. این ادعا با اشاره به اینکه سامسونگ تنها پروژه‌های «DM1» و «DM3» را در دست تولید دارد، به‌ترتیب به Galaxy S24 و مدل Ultra اشاره می‌کند. «DM2» می‌توانست +Galaxy S24 باشد، اما در خط تولید گنجانده نشده است.

بااین‌حال، اطلاعات بالا که در منبع خبر آماده، نادرست است. ما می‌دانیم که “DM” مخفف Diamond است که نام رمز داخلی سری Galaxy S23 می‌باشد، نه Galaxy S24. همچنین می‌دانیم که سری اس 23 دارای سه مدل است؛ گلکسی S23+، S23 و S23 Ultra که در داخل سامسونگ به آن‌ها DM1 ،DM2 و DM3 می‌گویند.

این بدان معنا نیست که امکان وقوع حذف مدل اس 24 پلاس وجود ندارد. بااین‌حال، در این برهه از زمان، اثباتی برای شایعه کنار گذاشتن +Galaxy S24 موجود نیست.

نظر شما درباره حذف مدل +Galaxy S24 از خانواده پرچمداران آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی