حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی آنر X7a با تراشه Helio G37 و باتری 6000mAh معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

کمپانی آنر امروز در سکوت خبری از گوشی جدید اقتصادی خود با نام Honor X7a در چین رونمایی کرد. این دستگاه در رده قیمتی خود (116 دلار) امکانات قابل‌توجه ازجمله تراشه Helio G37 مدیاتک با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت، نمایشگر 90 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی را می‌دهد.

گوشی آنر X7a

Honor X7a دارای یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی LCD با وضوح +HD و یک ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر خود است است. پنل این دستگاه همچنین رفرش‌ریت 90 هرتز برای انیمیشن‌های روان و گواهی TUV Rheinland برای محافظت از چشم را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای یک ماژول دوربین مستطیل‌شکل بر روی یک پنل پشتی طرح گرادیان است. این گوشی همچنین میزبان یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری خود می‌باشد که در دکمه پاور تعبیه شده است.

در بخش تصویربرداری، شاهد استفاده از ترکیب دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی هستیم. همچنین یک سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در جلوی این گوشی تعبیه شده است.

گوشی آنر X7a

گوشی آنر X7a

Honor X7a به پردازنده MediaTek MT6765H مجهز شده است که مطابق با Helio G37 است. رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا تا 1 ترابایت ازطریق اسلات کارت microSD نیز برای این گوشی موجود است. جدیدترین اقتصادی آنر انرژی خود را از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی تأمین می‌کند. ازنظر نرم‌افزاری نیز، این دستگاه با رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی‌بر اندروید 12 عرضه می‌شود.

گزینه‌های اتصال در Honor X7a شامل 4G ،WiFi، بلوتوث 5.1، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری هستند.

Honor X7a دارای برچسب قیمتی 799 یوان (116 دلار) است. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، آبی اقیانوسی و مشکی نیمه‌شب ارائه شده و برای خرید در چین از وب‌سایت رسمی این برند در دسترس است.

نظر شما درباره گوشی آنر X7a چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

برای ۱۱۶ دلار خدایی حداقل خوشگله

BeFair

دادا شما که شیائومی فن هستی، خوبه باز منصفی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی