حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقدمات ثبت شرکت در ترکیه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

در حالی که همه افراد به دنبال راهی برای مهاجرت هستند، عده زیادی کشور ترکیه را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند. ترکیه یکی از کشورهای همجوار ایران بوده و از لحاظ فرهنگی و اقلیمی شباهت زیادی به ایران دارد؛ به همین خاطر ترکیه را می‌توان یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی برای ایرانیان دانست.

این کشور قوانین خاصی برای مهاجرین در نظر گرفته و شما می‌توانید با استفاده از فرایند ثبت شرکت در ترکیه، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. اقامت دائم در ترکیه را می‌توان با روش‌های مختلفی به دست آورد که ثبت شرکت یکی از ساده‌ترین و کم دردسرترین راه‌های آن است. برای آشنایی با مقدمات و نحوه ثبت شرکت در این کشور، در ادامه با ما همراه شوید.

چرا ثبت شرکت را انتخاب کنیم؟

از بین تمامی راه‌هایی که برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم ترکیه وجود دارد، برخی افراد روش ثبت شرکت را انتخاب می‌کنند. عده‌ای نیز تنها با هدف سرمایه‌گذاری و تاسیس یک کسب‌وکار این اقدام را انجام می‌دهند و هدف آن تنها دریافت اقامت دائم ترکیه نیست؛ اما برای دسته اول می‌توان این سوال را مطرح کرده که چرا باید برای دریافت اقامت ترکیه اقدام به ثبت شرکت کنیم؟ ثبت شرکت در ترکیه برای ایرانیان مهاجر مشکلی ندارد و افرادی که از ایران به این کشور سفر می‌کنند به راحتی می‌توانند ثبت شرکت را انجام دهند.
جهت ثبت شرکت در ترکیه و مطالعه مراحل و شرایط آن میتوانید رو این لینک کلیک کنید.

از طرفی ثبت شرکت می‌تواند در زمان بسیار کمتری انجام شود و افراد می‌توانند حتی کمتر از یک هفته نیز مراحل ثبت شرکت را پشت سر بگذارند. البته این در صورتی است که با مراحل مختلف و مدارک مورد نیاز ثبت شرکت آشنا باشید که برای این مورد نیز می‌توانید از خدمات الو اپلای استفاده کنید. الو اپلای تمامی خدمات مربوط به انواع مهاجرت به ترکیه را برای کاربران ایرانی ارائه می‌کند تا با خیالی راحت و به صورت مطمئن مراحل مهاجرت و دریافت اقامت ترکیه را انجام دهید. در مورد دوم می‌توان اشاره کرد که ثبت شرکت در ترکیه برای دریافت اقامت را می‌توان یکی از راه‌های نسبتا ارزان دانست. برای این کار نیاز نیست هزینه گزافی بپردازید و ترکیه هزینه‌های ثبت شرکت برای افراد خارجی را منصفانه تعیین کرده است.

شرایط ثبت شرکت در ترکیه

خوشبختانه برخلاف سال‌های قبل، در حال حاضر برای این که در کشور ترکیه شرکتی را به ثبت برسانید، نیاز نیست تا حتما شریک ترک داشته باشید. ترکیه به عنوان یکی از کشورهای اروپایی سعی در رونق دادن به اقتصاد خود دارد و برای دستیابی به این مهم، تلاش می‌کند تا سرمایه گذاران بیشتری را به سمت کشور خود روانه کند؛ به همین خاطر در سال‌های اخیر مراحل و شرایط ثبت شرکت در ترکیه پیچیدگی پیشین را ندارند. هرچند ثبت شرکت در ترکیه یک عمل پرریسک برای اتباع خارجی است و می‌تواند شما را با ضررهای زیادی مواجه کند، اما در صورتی که تحقیقات خود را به درستی انجام داده باشید، به طور حتم در انجام این مراحل نیز موفق خواهید بود.

مقاله پیشنهادی : تفاوت ثبت شرکت با ثبت برند

برای شروع می‌توانید اسناد و اظهاراتی که برای ثبت شرکت دارید را در همان استان مورد نظر خود به دفاتر ثبت تجارت ترکیه ارائه دهید. علاوه بر این شما باید در این دفاتر تجارت ثبت نام کرده باشید. مراحل تاییدیه و ثبت شرکت در ترکیه در عرض یک هفته انجام خواهد شد و می‌توانید به سرعت مراحل دریافت اقامت را انجام دهید. برای موفقیت آمیز بودن ثبت شرکت در ترکیه نیاز است تا اسناد خود را به درستی آماده نمایید. از طرف دیگر باید هزینه‌های موجود برای ثبت شرکت را نیز پرداخت کنید. در نظر داشته باشید که تهیه و جمع آوری اسناد مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه می‌تواند کمی چالش برانگیز و پیچیده باشد؛ به همین خاطر تیم مهاجرتی الو اپلای در کنار شماست تا مراحل ثبت شرکت در ترکیه را به راحتی طی کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه

علاوه بر تهیه مدارک و اسناد مورد نیاز برای دریافت اقامت، باید برای ثبت شرکت نیز مدارکی را به سازمان‌های مربوطه ترکیه ارائه نمایید. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه شامل پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، دو عکس با زمینه روشن، اساسنامه شرکت، انتخاب نام شرکت، تعیین درصد سهام شرکا و سهامداران و انتخاب مدیر یا مدیران است. همان‌ طور که مشاهده می‌کنید، مدارکی که برای ثبت شرکت ارائه می‌کنید، زیاد نیستند؛ اما باید در تنظیم اساسنامه و ارائه مدارک مربوط به شرکت خود با دقت عمل کنید.

در صورتی که قصد دارید این مراحل در زمان مورد نظر شما انجام شده باشند، می‌توانید از تیم الو اپلای کمک بگیرید؛ چرا که هر یک از مراحل و مدارک مورد نیاز می‌تواند جزئیات خاصی را داشته باشد. به طور مثال برای ثبت شرکت، باید حداقل 5 نام برای شرکت مورد نظر خود انتخاب کنید که با زمینه کاری شما هم سو باشند.

زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت

زمانی که باید برای اتمام مراحل ثبت شرکت صبر کنید بسته به نوع شرکتی که ثبت می‌کنید متفاوت خواهد بود. همچنین نوع روندی که برای ثبت شرکت طی می‌کنید نیز می‌تواند در زمان ثبت تاثیرگذار باشد؛ به طور مثال زمانی که قصد ثبت شرکت با مسئولیت محدود را داشته باشید، به صورت حضوری می‌توانید مراحل را حداکثر در 4 روز به اتمام برسانید. انجام این مراحل به صورت غیرحضوری و از طریق یک وکیل می‌تواند تا 10 روز نیز طول بکشد. برای ثبت شرکت‌هایی با مسئولیت عام نیز لازم است تا مراحل دیگری را طی نمایید که می‌تواند زمان بیشتری از شما بگیرد.

ثبت سریع شرکت در ترکیه با الو اپلای

الو اپلای به طور تخصصی در زمینه ارائه مشاوره برای مهاجرت و دریافت انواع اقامت در ترکیه فعالیت می‌کند. به دلیل فعالیت تخصصی در زمینه مهاجرت به ترکیه، تیم مشاورین و وکلای الو اپلای تخصص کافی برای انجام مراحل مهاجرت شما به این کشور اروپایی را دارند و در سریع‌ترین زمان می‌توانند شما را ساکن این کشور کنند. جهت ثبت شرکت در ترکیه میتواید به وب سایت الو اپلای مراجعه کنید. در صورتی که قصد مهاجرت یا دریافت اقامت دائم ترکیه را در سر دارید، می‌تواند با تیم مشاورین حرفه‌ای الو اپلای در ارتباط باشید تا شما را در انتخاب نوع مهاجرت و شرایط آن راهنمایی کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی