حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F04 سامسونگ با قیمت ۱۱۴ دلار در هند معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سری گلکسی F سامسونگ با تمرکز ویژه‌ای روی بازار هند تولید و عرضه می‌شوند. یکی از اقتصادی‌ترین اعضای این سری امروز رسما رونمایی شد. گلکسی F04 سامسونگ با قیمت ۱۱۴ دلار در هند در دسترس قرار گرفته است. در حقیقت می‌توان گفت که گلکسی F04 همان گلکسی M04 محسوب می‌شود.

گلکسی F04 سامسونگ

این گوشی اقتصادی جدید Samsung دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی با وضوح HD+ است. برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه نیز یک بریدگی نمایشگر قطره‌طور در بالای پنل نمایشگر در نظر گرفته می‌شود.

سامسونگ گلکسی Galaxy F04 با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI اجرا می شود اما درباره رابط کاربری توضیح بیشتری وجود ندارد. این دستگاه دارای پردازنده مدیاتک Helio P35 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم است. ویژگی RAM Plus به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از فضای حافظه داخلی بتوانند حافظه رم را تا 8 گیگابایت افزایش دهند.

گلکسی اف ۰۴ سامسونگ دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است که می توان آن را تا 1 ترابایت از طریق مموری کارت microSD افزایش داد.

سامسونگ گلکسی F04 دارای دوربین دوگانه اصلی است که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نامشخص می‌شود.

گزینه های اتصال گلکسی F04 شامل 4G، Wi-Fi 802.11، بلوتوث نسخه 5، GPS، رادیو FM و پورت USB Type-C است. برای احراز هویت دارای ویژگی بازگشایی با چهره است و خبری از حسگر اثرانگشت نیست.

سامسونگ گلکسی F04 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند. با ابعاد 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی متری و وزن 188 گرمی می توان گفت که یک ۶.۵ اینچی معقول را شاهد هستیم.

قیمت نهایی گلکسی F04 همان ۱۱۴ دلار است اما در مدت محدود با قیمت ۹۵ دلار هم قابل خریداری است. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها معادل دلاری قیمت بازار هند است.

نظر شما درباره گوشی جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)