حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ مانیتور ViewFinity S9 با وضوح 5K را رسما معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مانیتور

اپل و ال‌جی با ارائه مانیتورهای 5K که برای کاربران حرفه‌ای خلاق طراحی شده است، نامی برای خود دست‌وپا کرده‌اند. به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ نمایشگر در جهان، درست نیست که سامسونگ از آن‌ها عقب بماند. درهمین‌راستا، سامسونگ به‌تازگی اولین مانیتور 5K خود با نام ViewFinity S9 را رسما معرفی کرده است که در ادامه به بررسی مشخصات آن می‌پردازیم.

مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ

این شرکت در CES 2023 با جدیدترین محصول خود وارد رقابت در بخش مانیتورها شده است. Samsung ViewFinity 29 برای حرفه‌ای‌های خلاق مانند عکاسان و طراحان گرافیک درنظر گرفته شده است. این شرکت امروز از این مانیتور 5K خود رونمایی کرده و در آینده نزدیک آن را برای خرید در دسترس قرار خواهد داد.

Samsung ViewFinity S9 دارای نمایشگر 27 اینچی با وضوح 5120×2880 پیکسل با طیف رنگی 99٪ DCI-P3 برای نمایش جزئیات واقعی است. این پنل دارای روکش مات برای کاهش انعکاس نور و تابش خیره‌کننده است. این مانیتور با داشتن Delta E ≦21، نمایش رنگ دقیقی را حتی در محیط‌های بصری پیچیده ارائه می‌دهد.

سامسونگ همچنین برای دستیابی به روشنایی و رنگ دقیق نمایشگر، این مانیتور را به یک موتور کالیبراسیون رنگ یکپارچه مجهز کرده است. برنامه کالیبراسیون هوشمند سامسونگ به کاربران این امکان را می‌دهد تا تعادل رنگ RBG، تعادل رنگ سفید و گاما را ازطریق گوشی‌های خود تنظیم کنند.

مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ

مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ

گزینه‌های اتصال این مانیتور عبارت‌اند از: Thunderbolt 4 ،USB-C ،DisplayPort و HDMI. این دستگاه قادر است لپ‌تاپ‌ها را با توان 96 وات شارژ کند. همچنین یک وب‌کم 4K SlimFit یکپارچه با پشتیبانی از کنفرانس ویدیویی بومی نیز برای این مانیتور وجود دارد. Samsung ViewFinity S9 با سیستم‌عامل Tizen TV عرضه می‌شود که همه برنامه‌ها و خدماتی را که از پلتفرم تلویزیون سامسونگ انتظار دارید، ارائه می‌دهد.

همه این‌ها در داخل یک طراحی فوق‌العاده شیک و براق با محفظه فلزی بسته‌بندی شده‌اند که باعث می‌شود ظاهر دستگاه به‌طور قابل‌توجهی عالی به‌نظر برسد.

باید دید مانیتور سامسونگ ViewFinity S9 با چه قیمتی به‌فروش می‌رسد. این شرکت تنها تأیید کرده است که مانیتور 5K در اوایل سال جاری عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی