حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از نمایشگر هیبریدی تاشو کشویی خود در CES 2023 رونمایی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نمایشگر

سامسونگ پیشگام صنعت پنل‌های OLED در جهان است و اغلب اولین شرکتی است که از فناوری‌های جدید نمایشگر رونمایی می‌کند. این شرکت درحال‌حاضر تقریباً کل بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را در اختیار دارد و نگاه خود را به بازار دستگاه‌های کشویی در آینده معطوف کرده است. طبق گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد اولین نمایشگر هیبریدی تاشو + کشویی در جهان را در نمایشگاه پیش‌رو CES 2023 معرفی کند.

نمایشگر هیبریدی تاشو کشویی سامسونگ

با توجه به اینکه انتظار می‌رود نمایشگاه CES 2023 از تاریخ 5 ژانویه آغاز شود، ETNews گزارش می‌دهد که سامسونگ یک فناوری جدید در آستین خود دارد که می‌تواند باعث شگفتی کاربران شود. ظاهرا این شرکت قصد دارد اولین پنل نمایشگری را به‌نمایش بگذارد که می‌تواند به‌صورت همزمان کش آمده و تا شود. در این گزارش همچنین آمده است که اندازه پنل درصورت اندازه‌گیری مورب و کاملاً تا شده 8 اینچ است و در صورت باز شدن به 10 اینچ افزایش می‌یابد.

همچنین پس از کش آمدن، این نمایشگر می‌تواند تا 12.4 اینچ گسترش یابد و به‌طور مؤثر به تبلت یا لپ تاپ تبدیل شود. سامسونگ می‌تواند با این فناوری به سطح جدیدی از محصولات متنوع برسد. بااین‌حال، این فناوری «هیبریدی» ما را با سؤالات بسیاری روبرو می‌کند. برای شروع، این کار چقدر برای مشتری هزینه دارد؟

نمایشگر هیبریدی تاشو کشویی سامسونگ

نمایشگر هیبریدی تاشو کشویی سامسونگ

با توجه به اینکه پنل مذکور هم می‌تواند کش آمده و هم تا شود، باید تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری فراوانی بر روی آن شده باشد، به این معنی که اگر یک دستگاه تجاری به قیمت 2000 دلار یا بالاتر در ایالات‌متحده به فروش برسد، تعجب‌آور نخواهد بود. اما ازآنجایی‌که گزارش اشاره می‌کند که دستگاه ناشناس به‌اندازه نمایشگر 8 اینچی کوچک می‌شود، احساس می‌کنیم که این گوشی هوشمند با نمایشگر نسبتاً بلندی همراه خواهد بود که نسبت ابعاد غیرعادی را به‌نمایش می‌گذارد.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی سامسونگ دیسپلی تولید انبوه چنین نمایشگرهایی را آغاز می‌کند، زیرا حتی سازندگان دستگاه‌ها نیز برای استفاده از این فناوری تاشو + کشویی باید آن را در محصولات خود پیاده‌سازی کنند. همچنین دستگاه‌های هوشمند برای نگه‌داشتن این نمایشگر به لولاها و صفحات فلزی بسیار پیشرفته نیاز دارند.

سامسونگ درتلاش است تا بازار پنل‌های OLED را با توسعه فرم فاکتورهای پیشرفته گسترش دهد. پنل‌های OLED درحال‌حاضر در بسیاری از ساعت‌های هوشمند، دستگاه‌های تناسب‌اندام، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌شوند. همچنین این فناوری به‌آرامی در‌حال گسترش به لپ‌تاپ‌ها و نمایشگرهای رایانه شخصی نیز است.

نظر شما درباره نمایشگر هیبریدی تاشو کشویی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی